Location based marketing blog

Er is helemaal niets mis met een T-shaped marketeer. Toch deel ik in dit artikel waar je je ook op zou kunnen richten. Niet zozeer 1 specialisatie centraal, maar een marketeer die de volledige organisatie in beweging kan krijgen. Bij ons vind je geen j...

Podcasts, voor de één een hobby en voor de ander een onderdeel van een contentstrategie. Met de opkomende populariteit van podcasts, biedt deze vorm van digitale media verfrissende mogelijkheden voor bedrijven: adverteren, klantloyaliteit opbouwen en h...

Feedmanagement is in e-commerce dé manier om groei van je webshop te stimuleren. Een goede datafeed met productinformatie zorgt ervoor dat je je producten snel kunt presenteren via talloze kanalen. Maar het gebruikmaken van een databestand om je campa...

Een contentstrategie draait om het delen van de juiste content op het juiste moment met de juiste mensen. En vervolgens ook om de juiste keuzes in platformen, formats en frequentie. Daarbij spelen content-trends ook een rol. Die laten je zien welke con...

Sport als katalysator voor een gelijke samenleving, een onderwerp dat eens te meer speelt bij het huidige WK Voetbal in Qatar. Daarom in dit artikel 12 voorbeelden uit sportmarketing waarbij inclusiviteit, diversiteit en vooral de boodschap van gelijkh...

Met nog 5 weken op de kalender is het jaar 2022 bijna voorbij. Wat is het omgevlogen! Het einde van het jaar betekent plannen maken voor het nieuwe jaar. Maar ook lijstjes, lijstjes en lijstjes. Met terug- of vooruitblikken over verschillende onderwerp...

Welke vakliteratuur helpt je om volgend jaar net wat extra stappen te zetten? Samen met de Frankwatching-community hebben we een lijst met must-reads samengesteld. Bomvol inspiratie, handige tips, strategie en meer. Handig, voor als je nog niet weet wa...

Je kent het wel, je zit op een verjaardag en iemand vraagt ‘wat doe jij nou eigenlijk precies?’ En je antwoordt met ‘CRO-specialist’ (of iets dergelijks). Dan kreeg je voorheen ‘de wat??’ te horen. Maar het valt de l...