Location based marketing blog

Als je het principe achter direct traffic snapt, kun je kwalitatievere analyses maken binnen Google Analytics (GA4 of UA), en hierdoor betere investeringsbeslissingen nemen. Daarom wil ik je in dit artikel graag aan het denken zetten en dieper in laten...

Ik hoor veel mensen zeggen dat de arbeidsmarkt in no time helemaal niet moeilijk meer is, door een golf van faillissementen die eraan komt. Veel faillissementen brengen weer veel potentieel beschikbaar personeel met zich mee.  Het probleem is alleen da...

Het zal je niet ontgaan zijn: de toegankelijkheidseisen voor content. Voor overheidsorganisaties is het verplicht om hieraan te voldoen. Maar ook voor zorgorganisaties is het essentieel, omdat een deel van de doelgroep niet-toegankelijke content niet k...

Wanneer je een marketingteam wil (uit)bouwen, krijg je vroeg of laat te maken met een aantal uitdagingen. Hoe vind je bijvoorbeeld de juiste kandidaten voor je team? En hoe bewaak je de kwaliteit van werk en werkplezier? In dit artikel lees je tips om ...

Maandagmorgen (of dinsdag). Je drinkt je eerste kopje koffie en bekijkt je agenda voor de week. Lekker, je begint vandaag trouw met het bekijken van alle Google Analytics accounts van je klanten. Even kijken wat de prestaties zijn geweest van het weeke...

Hoe neem je een grote groep collega’s mee in het begrijpen waarom het klantbelang centraal stellen belangrijk is, om het vervolgens te willen, kunnen en durven toepassen? Wij zien een aantal sleutels die succesvol zijn als je collega’s meeneemt in klac...

Blijf jij deze zomer in Nederland, of pak je toch de auto of het vliegtuig naar een ander oord? Met de apps in deze lijst trek je er lekker op uit, vermaak je je onderweg en bereid je je goed voor. Zowel in ons eigen land als over de grens. Ik heb de a...

De meeste organisaties zijn blijvend in ontwikkeling. Gelukkig maar. Want stilstand is achteruitgang. Daarom worden er voortdurend nieuwe strategieën bepaald en ambities geformuleerd. Soms moet het roer zelfs volledig om en wordt een heuse (interne) re...