Location based marketing blog

Maak jij regelmatig mailings, maar worden ze weinig geopend? Of merk je dat het effect laag is onder de lezers? Dan is dit het juiste moment om je e-mailmarketing onder de loep te nemen en plannen te maken voor 2022. Ik deel 7 trends waar je op in kunt...

Als je nadenkt over de teksten voor je website – je wil ze anders en helemaal nieuw, ze zijn voor ‘t laatst geschreven net na de val van de Berlijnse Muur of je begint een nieuw concept – denk je misschien niet meteen: er moet ook zelfspot ...

Heb jij ook last van verschillen in data? Campagnes die je draait in Google Ads, die andere resultaten weergeven dan in Google Analytics? In dit artikel leg ik je uit waar de verschillen vandaan komen. Dit heeft namelijk meerdere oorzaken. Wat meet Goo...

Visual search is niets meer dan het zoeken met afbeeldingen en video’s. Afbeeldingen zijn onmisbaar en ontzettend effectief, maar er wordt nog veel te weinig ondernomen om ook afbeeldingen slim in te zetten. Neem de tijd om je eigen content eens ...

Spotify is in Nederland de grootste streamingdienst voor muziek. In september 2021 gaf 41% van de bevolking aan de app te hebben geïnstalleerd. Dit is zelfs 50% als we het hebben over iPhone-gebruikers. Ook al groeit het platform minder hard dan voorhe...

Het is bijna onmogelijk om de afgelopen maanden de term ‘metaverse’ niet ergens gehoord of gezien te hebben. Op de bekende socialmedia-platformen duikelen zelfverklaarde experts over elkaar heen om hun visie op dit fenomeen te delen. En het...

Het gebruik van audio wordt steeds belangrijker én groter. Vorig jaar maakten we kennis met de audiomogelijkheden van onder andere Clubhouse en Facebook en dit jaar rolt LinkedIn live audiogesprekken uit. Na een trage start van de podcast in 2004 zien ...

Ben ik als manager medeverantwoordelijk voor de vitaliteit van medewerkers? Een lastige, maar wat mij betreft toch ook eenvoudig te beantwoorden vraag… Ja, dat ben je. Ok, toegegeven, wat mensen privé doen blijft natuurlijk altijd hun eigen verantwoord...

Marketing heeft steeds meer te maken met het werken met tools. Tools die ons werk als marketeer makkelijker, efficiënter, analytischer of soms ook wel complexer maken. Voor bijna elk onderdeel van marketing is er tegenwoordig passende software te vinde...