27 Mar Dit is waarom employee advocacy-programma’s vaak falen
Denk eens aan de laatste keer dat je een bericht op social media wilde delen over je werk. Twijfelde je? Vroeg je je af of het relevant was? Of had je gewoon geen tijd? Dit...
Denk eens aan de laatste keer dat je een bericht op social media wilde delen over je werk. Twijfelde je? Vroeg je je af of het relevant was? Of had je gewoon geen tijd? Dit...
Dat China al decennialang een grote rol speelt in de productie van – non-food – consumptiegoederen is natuurlijk bekend. Vroeger was dat via de retail, nu gaat het veelal direct. Online is die stap snel...
Video scoort op social. Maar hoe je een video maakt, bepaalt of je content opvalt of verzandt in de vergetelheid. Veel merken pakken het verkeerd aan: te duur, te weinig volume, te gelikt. Zonde, want...
Schrijf een whitepaper, verstop het achter een formulier, wacht tot de leads binnenstromen en vraag Sales om zo snel mogelijk op te volgen. Klinkt bekend? Veel B2B-marketeers weten niet beter. En ja, hoewel je zo...
Vanmorgen werd ik wakker met het nieuws dat OpenAI 4o Image Generation heeft gelanceerd. Er wordt online veel over gepraat, mensen zijn razend enthousiast. Wat is er verbeterd? Of eigenlijk is een betere vraag: wat...
Stel je voor: je zit op maandagochtend achter je laptop en krijgt een e-mail van de ‘IT-afdeling’ van je bedrijf. Er is een dringend probleem met je account, en je moet nu inloggen om te...
Uitgangspunt: we houden ervan om erbij te horen. Maar, niemand wil een nummer zijn. Sociale bewijskracht is een beproefd marketingprincipe: als anderen het doen, dan zal het wel goed zijn. Reviews, sterren, ‘anderen kochten ook...
Reputatiemanagement staat vaak bovenaan de prioriteitenlijst van corporate communicatieafdelingen. Maar door AI verandert de communicatieomgeving. Wat betekent dat voor jou als afdelingshoofd communicatie of corporate affairs? Is AI de sleutel tot succ...
Google je eigen merk eens. Ben je tevreden met wat je ziet? En nog belangrijker: denk je dat de huidige weergave van je merk je doelgroep weet te raken? In dit artikel lees je hoe...
Threads heeft inmiddels de mijlpaal van 320 miljoen actieve maandelijkse gebruikers bereikt. Toch zijn veel bedrijven nog aarzelend over de vraag of dit platform de moeite waard is. Terwijl X (voorheen Twitter) worstelt met dalende...