Location based marketing blog

Frisse energie en mooie plannen voor een nieuwe website! Nu alleen nog de plannen helder op papier krijgen voordat je verschillende bureaus uitnodigt voor een pitch. Maar wat schrijf je in een briefing? Hoeveel ruimte geef je het bureau? En hoe zorg je...

Van de “arrogante BMW-rijder” tot de “veiligheidszoekende Volvo-bezitter”. Clichés of niet: automerken hebben stiekem nogal wat invloed op welke gedachtes er in ons hoofd opkomen. Auto’s zijn daarmee ook veel meer dan alleen transportmiddel...

Hoe ga je als werkgever boven dat maaiveld uitkomen? Door je beste beentje voor te zetten, maar niet door je beter of anders voor te doen dan je bent. Vergelijk employer branding met het datingleven: hoe zie je er uit op de foto’s (swipe left!) en hoe ...

In Google Analytics 4 (GA4) kom je vaak de term ‘(niet ingesteld)’ tegen als waarde voor verschillende dimensies, zoals sessiebron/-medium, landingspagina en gebeurtenissen. Dit kan soms verwarrend zijn, omdat het onduidelijk is wat dit pre...

Een belangrijke stap bij het formuleren van een contentstrategie is dat je naar de kansen voor je content kijkt. Een manier om dat te doen, is om de bestaande content waarmee je concurreert onder de loep te nemen. Als je weet wat je content concurrente...

Ik heb net het eerste boek uit dat is geschreven door ChatGPT. Artificial intelligence (AI) gaat een steeds groter wordende rol in ons leven spelen, daar kunnen we niet meer omheen. Daarom vind ik het tijd dat we het over ethiek moeten hebben. Transpar...

Als ondernemer of marketeer wil je mensen aantrekken en aan je merk of bedrijf binden. Online aanwezig zijn op bijvoorbeeld Facebook en Instagram dragen daaraan bij. Maar ook je (corporate) website is een belangrijk communicatiemiddel. Het is de uiting...