Location based marketing blog

Aan het begin van mijn carrière was ik specifiek SEA-specialist. Een volle werkweek kon ik vullen met het toevoegen van zoekwoorden, het maken van advertenties en het optimaliseren daarvan. Tegenwoordig doe ik meer dan SEA...

De nasleep van meerdere protesten aan de Universiteit van Amsterdam (UvA) is nog altijd actueel. Recente artikelen, gepubliceerd in Het Parool¹ en de Volkskrant², suggereren dat de escalatie — die leidde tot bezettingen, vernielingen en ruim...

Grote AI-taalmodellen zijn goed in taken zoals het schrijven van teksten en vertalingen, maar hebben moeite met complexe problemen zoals rekenen en logische redenering. Dit komt doordat ze niet van nature stap voor stap denken...

ChatGPT heeft alwéér een nieuw taalmodel: GPT-4.5. Volgens AI is het niet alleen slimmer, maar vooral menselijker, met een hogere emotionele intelligentie. Maar hoe groot zijn de verschillen met andere taalmodellen in de praktijk? En...

Marketing draait steeds meer om meetbare KPI’s: clicks, conversies en campagnes. Maar volgens Rob de Groot, auteur van ‘Iedereen praat erover’, vergeten veel marketeers waar het écht om gaat: waarde toevoegen. Want de meest effectieve...

Steeds vaker zetten bedrijven comments in als onderdeel van hun socialmedia-strategie. Vooral op TikTok en Instagram reageren merken op populaire content om mee te liften op trends en zo een breder publiek te bereiken. Dit...