Location based marketing blog

Gaat het erom de juiste werkgever te vinden of te houden? Dan zijn werkzoekenden en werknemers klanten als alle anderen. Ze kijken rond, wikken en wegen, hakken de knoop door en willen tevreden zijn. In tijden waarin werknemers meer keuze dan ooit hebb...

Het continu verbeteren van conversies door aan de slag te gaan met conversie-optimalisatie heeft impact op je resultaten. Het liefste wil je elke pagina testen met interessante experimenten. Het voordeel aan een productpagina in plaats van een dieperli...

Kun je nog zeggen dat we in uitdagende tijden leven? Of is dit het nieuwe normaal en moeten bedrijven maar wennen aan onstuimige economische -en sociale ontwikkelingen? Er zit waarschijnlijk weinig anders op dan meebewegen en proberen bij te blijven. V...

“Vertel eens. Wat is jullie why?” In het begin van mijn carrière stelde ik die vraag nog weleens tijdens strategiesessies. Het resultaat? Een groep stille mensen met enorme vraagtekens boven hun hoofd. Ik probeerde het nog te redden. “Waarom bestaat ju...

Socialmedia-platformen als Instagram, Facebook en LinkedIn hebben een ding gemeen: ze maken handig gebruik van onze vatbaarheid voor sociale goedkeuring. Al je vrienden of bekenden zitten er al op, dus kun jij niet achterblijven #FOMO. En hoewel we inm...

Wat doen media en de digitale cultuur met kinderen en jongeren? En hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals jongeren bereiken en daarnaast rekening houden met de schaduwzijde? ‘Begrijp en bereik je doelgroep’ was het thema van het...

Welk beroep binnen het bedrijfsleven kent de meeste frustraties? Dat is ongetwijfeld de projectleider. Het aantal succesvolle projecten in een organisatie is vaak op hooguit één hand te tellen. Zoveel projecten slagen maar niet, duren eindeloos en bezo...

De zomerperiode komt er weer aan en bij veel bedrijven betekent dat komkommertijd. Niet alleen veel werknemers zijn op vakantie, ook bij klanten ligt het werk soms (gedeeltelijk) stil. Voor de werknemers die nog wel aanwezig zijn ligt de bore-out op de...

De overgang van Universal Analytics naar Google Analytics 4 was voor mij als marketeer weer een moment om over bepaalde zaken na te denken. Het was een moment om kritisch te kijken naar alle data die doorgemeten wordt, maar ook naar de werkwijze die we...

ChatGPT is een slimme tool die je kan helpen om de psychologische principes van Cialdini toe te passen in je teksten. ChatGPT heeft geleerd hoe het gebruik kan maken van de 7 krachtige beïnvloedingstechnieken. Deze strategieën kunnen je teksten aantrek...