Location based marketing blog

Perplexity kwam onlangs als beste AI-chatbot uit een test van The Wall Street Journal.* Maar eigenlijk is het beter te omschrijven als een zoekmachine of antwoordenmachine. Wat is Perplexity en hoe onderscheidt het zich van andere AI-tools zoals ChatGP...

Het salesproces is in de afgelopen jaren sterk veranderd. In hun zoektocht naar antwoorden maken B2B-kopers meer dan ooit gebruik van LinkedIn. Om die reden houden steeds meer verkopers zich hier dan ook bezig met social selling. Maar hoe bereik je bes...

Het is cruciaal en essentieel om de herkenbaarheid van AI-taal op een rij te zetten. In een tijdperk waar AI steeds meer onderdeel is van ons werkende – en niet werkende – leven, gaan we woorden, uitdrukkingen en emoji’s herkennen. Wat kun ...

Per toeval kwam ik de nieuwe AI-tool RUBI tegen, een geavanceerd platform dat features heeft die mij erg aanspreken. Schrijf jij net als ik voor meerdere doelgroepen en uitingen? Dan is het interessant eens in de features Personify en SPI te duiken, le...

Column – Op afstand werken (remote), doe het niet. Het is slecht voor je carrière en zeker als je toevallig geen man bent. Nee, nu direct terug naar je ‘kantoorlocatie’ rijden, dat is ook niet de oplossing. Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Ne...

Uit recent onderzoek van PR-Dashboard blijkt dat 82% van de journalisten minder dan 10 seconden naar een persbericht kijkt. De inhoud moet dus vrijwel direct beklijven. Een veelvoorkomende strategie is het toepassen van data. Dit kan zowel eigen data a...

Terwijl kunstmatige intelligentie een vaste plek in ons leven krijgt, blijft er één prangende vraag onbeantwoord: ‘Wie houdt deze nieuwe werknemer in toom?’ Het wordt tijd voor een AI-(content)manager. Een tool heeft een beheerder nodig In ...

Over hybride werken en hoe verschillende generaties daar tegenaan kijken, is het laatste woord voorlopig nog niet gezegd. Waar begin 2020 je collega’s nog stuntelend een Zoom-invite inschoten, is het hybride model inmiddels geëvolueerd tot de norm. Dat...

Customer data platforms (CDP’s) waren ooit geprezen als de oplossing voor alle klantdata-problemen, maar de impact valt vaak tegen. Hoe komt dit en wat is het strategisch pad vooruit? In dit artikel ga ik hier dieper op in. Waar is mijn ROI? Alle...