Location based marketing blog

Mode en taal lijken op het eerste gezicht twee totaal verschillende werelden, maar niets is minder waar. Waarom zeggen we tegenwoordig ‘dopamine dressing’ in plaats van ‘vrolijke kleren dragen’? Omdat mode onze kledingkasten én ...

Innovatie komt van binnenuit. Bedrijven die relevant willen blijven, moeten nieuwsgierigheid niet zien als een leuke eigenschap, maar als de levensader van hun organisatie. Het is de drijvende kracht achter creativiteit, vooruitgang en groei. Maar...

Consumenten willen eenvoud en gemak. Het idee van eigendom verschuift steeds meer naar een voorkeur voor gebruik: toegang boven bezit. Abonnementsmodellen kunnen hier slim op inspelen. Ze maken het mogelijk om producten en diensten te...

Voor bedrijven die snel willen inspelen op marktomstandigheden, is een snelle time to market vaak het verschil tussen succes en gemiste kansen. Want de concurrentie is ook snel. Wie bij een marketing- of mediabureau werkt, herkent...

In 2025 draait alles om échte verhalen en een persoonlijke touch in je employee advocacy-programma. Zeg maar dag tegen die saaie, identieke content – het echte succes zit ‘m in authenticiteit. Daarom deel ik een...

Iedere marketeer weet inmiddels dat generatieve AI hun werk kan versnellen zodat ze productiever worden. De geijkte voorbeelden draaien rond contentcreatie – met ChatGPT, DALL-E en Sora heb je in een handomdraai blogs, afbeeldingen en...

Elke adverteerder kan gebruikmaken van dezelfde slimme Search Engine Advertising (SEA)-strategieën, dus is het aan marketeers om het systeem te voorzien van extra, unieke informatie; namelijk van first-party data. Deze gegevens, direct afkomstig van je...

Van crompouces tot dubairepen en van de crying lens tot een duimpje omhoog. Niet gek dat deze en meer social trends en ontwikkelingen uitgebreid aan bod kwamen tijdens SocialToday Event. Kennis en inspiratie haalden we...