Location based marketing blog

In de wereld van e-mailmarketing valt er nog een hoop te leren. Zo, dat is eruit. Waarom wij dat zo hard zeggen? Omdat we, anno 2024, nog steeds een boel algemene, commerciële e-mails ontvangen. De informatie die erin staat is negen van de tien keer ni...

Het is weer zover: een nieuwe Google Core Update is uit. En dit wordt een grote. Google heeft aangekondigd dat deze update ervoor zal zorgen dat er 40% minder unhelpful content in de zoekresultaten zal voorkomen. Daarnaast zullen vervallen domeinen en ...

Column – ‘Normaal doen’. Ook Eva Jinek begon er vorige week woensdag over in het NPO Radio 10-programma ‘Kunststof‘. Naar aanleiding van artikelen over WNL-baas Bert Huisjes die voor een terrorcultuur binnen die omroep zou...

Genietend van een kopje koffie op je werk, scrol je door je LinkedIn-feed om de dag langzaam te beginnen. Boem. OpenAI introduceert Sora: een generative-AI die is bedoeld om de hoge en intimiderende video-productiekosten te verlagen. Je scrolt verder n...

Canva heeft het contentcreatie-landschap enorm beïnvloed. Voorlopig houden de makers zeker niet op. Er lijkt elke week wel weer een nieuwe functie beschikbaar te zijn, die ons leven als (content)marketeers vereenvoudigt. Zie jij Canva nog als simpele t...

Voorkom dat de bedrijfsnaam op de ‘over ons’-pagina van je website niet één op één kan worden vervangen door de naam van de concurrent. Zonder achterliggend verhaal zijn de woorden ‘klantvriendelijk’, ‘snel’ en &#821...

Het schrijven van effectieve en creatieve prompts voor AI is een belangrijke skill geworden. Hoe word je er beter in? Dat begint vooral met vlieguren maken, oefenen dus. Dat kan op een hele speelse manier. Ik bespreek in dit artikel 12 oefeningen die j...

Benieuwd naar het succesverhaal van Rituals, het Nederlandse cosmeticamerk dat de wereld verovert? Ontdek de krachtige marketinggeheimen achter hun ongekende groei en leer hoe jij deze lessen kunt toepassen om jouw merk naar nieuwe hoogten te brengen m...

Vooral marketeers in de B2B laten met hun e-mailactiviteiten goede cijfers zien. De belangrijke Click Through Rate of CTR stijgt. En ook het aantal e-mail opens nam toe. Daarentegen doen B2C-marketeers het stukken minder. Zij laten met hun e-mailmarket...