Location based marketing blog

De alternatieven voor Twitter vliegen ons de laatste tijd om de oren. Maar ook andere opkomende socialmedia-platforms groeien in populariteit. Welke kanalen zijn in trek of wekken nieuwsgierigheid? Ik zet er in dit artikel 8 voor je op een rij. Mijn co...

Natuurlijk wil je je producten en diensten blijven optimaliseren, zodat je organisatie nog meer waarde kan creëren. Maar in de tijd van hybride werken, kan de afstemming hierover nog wel eens lastig zijn. Hoe kun je dit aanpakken? Value streams zijn al...

B2B-klanten worden steeds veeleisender. Net als bij B2C stijgen de verwachtingen en willen ze op hun wenken bediend worden. Denk aan klantbenaderingen zoals Coolblue en bol.com dat doen, doorontwikkelde track and trace-opties en een klantgerichte aanpa...

Het is weer smullen dit jaar, de kerstcommercials van de grote merken. Van een zoekgeraakte Takkie tot de opgevrolijkte sneeuwpop en van een zoon die zijn vader mist tot een magische kerst waarin mensen veranderen in kerstsymbolen; de grote merken van ...

Trends voorspellen is nog niet zo eenvoudig. Zeker op het gebied van online overheidscommunicatie. Dat de werkelijkheid weerbarstig is, heeft het afgelopen jaar wel bewezen. Daarom voor 2023 geen rijtje nieuwe trendvoorspellingen. In plaats daarvan del...

Dit jaar hebben we opnieuw de top 10 meestgelezen artikelen over (online) marketing voor je samengesteld, en wat blijkt, het brein blijft jullie bezighouden. Maar ook de ingrijpende veranderingen in het online landschap trekken de aandacht: nieuwe EU-w...

E-mailmarketing is nog steeds de beste bron voor het verkrijgen van kwalitatieve leads. Het presteert vrijwel net zo goed als sociale media en SEO in inbound effectiviteit, en overtreft elke andere outbound leadbron. Dit maakt e-mailmarketing een belan...

Afgelopen maand werd in Amsterdam een nieuwe standaard op het gebied van consumentenelektronica gepresenteerd: Matter. Matter is ontwikkeld door de Connectivity Standards Alliance (CSA-IOT, onder andere ook van de Zigbee-standaard). Nu kun je denken: a...

De coronapandemie heeft er de afgelopen twee jaar mede voor gezorgd dat medewerkers andere wensen en behoeften hebben. Online, thuis- en hybride werken zijn anno 2022 begrippen die niet meer weg te denken zijn. De employee journey experience is verande...