Location based marketing blog

Volgens anonieme bronnen komt GPT-5 rond de zomer uit. Wat kun je verwachten? Wat zijn de verschillen met GPT-4? En wel zo eerlijk: wat zijn de nadelen van het nieuwste model van OpenAI? Data tot juni 2024 GPT-5 wordt ongetwijfeld getraind op recentere...

Net als bij privacy lijkt ook de roep om transparantie in het digitale tijdperk steeds duidelijker door te klinken. Ik noem het nadrukkelijk ‘een roep om transparantie’. Het is namelijk vaak onduidelijk of er ook echt behoefte is aan transp...

Hardnekkige denkbeelden over functionerings- en beoordelingsgesprekken ontrafeld: “Gooi de traditionele vormen van functionerings- en beoordelingsgesprekken overboord en ontwerp een gesprekscyclus die past bij de mensen in jouw organisatie.” Dit is één...

Velen in de marketing- en communicatie-industrie zijn vertrouwd met Canva, een geliefd platform voor het creëren van visuele content. Canva bestaat al bijna 12 jaar en is nog steeds razendpopulair. Het heeft vele onmisbare tools voor marketeers en blij...

Het is de grote vraag van veel van onze opdrachtgevers: ‘Hoe kom ik aan tafel bij Sophie & Jeroen, Beau of Jinek?’ Hoe bijzonder het verhaal, initiatief of de organisatie ook is, talkshows focussen zich voornamelijk op actualiteiten. Ze filteren pi...

Met vacatureteksten kun je je in de krappe arbeidsmarkt onderscheiden. Hierin wordt vaak meer tekst gebruikt om de arbeidsvoorwaarden te beschrijven, dan voor de beschrijving van de werkzaamheden. Als er wél genoeg aandacht wordt gegeven aan de inhoud ...

Het is het jaar 1982, Dietrich Mateschitz is op zakenreis in Thailand en bestelt een drankje in de hoop dat zijn jetlag vermindert. Het smaakt hem goed en hij merkt plots dat zijn jetlag is verdwenen. Dit drankje is het in Thailand bekende energiedrank...

Zakelijke events, nauw gerelateerd aan interne en externe marketing/branding, veranderen snel en omarmen daarom ook de technologie snel. Aan de ene kant om het werk voor de eventmanager gemakkelijker te maken; aan de andere kant om de ervaring voor dee...

De generieke marketeer voldoet niet meer. In dit artikel ga ik dieper in op hoe deze ontwikkelingen niet alleen de rol van marketeers transformeren, maar ook de fundamenten van bedrijfsstrategieën beïnvloeden. De verandering in consumentengedrag, samen...