Location based marketing blog

Een van de grootste frustraties van het werken met een team is dat iemand toch niet blijkt te passen. Dit kost voor beide partijen energie. En voor het zover is dat je afscheid neemt van elkaar, ben je zeker een aantal maanden (soms jaren) verder. Reden genoeg om het proces van iemand aannemen serieus te […]...

Een van de grootste frustraties van het werken met een team is dat iemand toch niet blijkt te passen. Dit kost voor beide partijen energie. En voor het zover is dat je afscheid neemt van elkaar, ben je zeker een aantal maanden (soms jaren) verder. Reden genoeg om het proces van iemand aannemen serieus te […]...

Met Manifestations (het grootste tech & art festival tijdens de Dutch Design Week) hebben we 15 jaar ervaring met het presenteren van een virtuele editie parallel aan de fysieke. Zo hoeven we onze internationale bezoekers niet meer in vliegtuigen te duwen. Met de technologie van nu kunnen we ze toch van een goede festivalervaring bedienen. […]...

Voor steeds meer mensen is LinkedIn hét go-to social platform. Zo ook voor businesscoach Kelly Weekers en mij. Wij halen er minstens 80% van onze klanten uit. Wat zijn onze geheimen? Hoe zorgen we voor leadgeneratie? We delen onze 10 belangrijkste tips en tricks in dit artikel. 1. Houd je bij één hoofdboodschap Als mens […]...

Bijna twee jaar geleden begon Vanessa Hofland-Noordervliet met de AH Studio. Dé in-house studio van Ahold Delhaize. Een contentmachine die non-stop draait. In deze HelloMasters Podcast praten we met Vanessa over in-housing en de contentmachine van Albert Heijn. In-housing is een opwaartse trend. Maar een hele creative agency in-house bouwen, zien we niet vaak. Vanessa […]...

Omgevingscommunicatie is maatwerk. Elk project is uniek en heeft een andere mate van impact op de omgeving. Is die impact laag, dan is de omgeving informeren en op de hoogte houden misschien wel voldoende. Is die impact hoog, dan vraagt dit meer maatwerk, zoals de dialoog aangaan, bouwen aan een relatie en steeds tijdig communiceren […]...

Persoonlijke teksten zorgen voor meer vertrouwen bij je lezers en voor een hogere conversie*. En ze lezen ook nog eens lekker. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw teksten écht persoonlijk aanvoelen? In deze blog geef ik je 9 tips die je direct kunt toepassen. Een persoonlijke tekst. Wat is dat eigenlijk? Je kan zeggen […]...

Je verkoopt het makkelijkst aan zogenaamde warme contacten. Een Facebookgroep is de ideale manier om die warme contacten op te bouwen. Mensen worden fan, je maakt gemakkelijk contact en er is veel interactie, waardoor je alleen nog maar hoeft te luisteren en hoeft in te spelen op wat er in de groep gebeurt. Zo kun […]...

Er is inmiddels veel ervaring opgedaan met allerlei vormen van online burgerparticipatie. Tegen de tijd dat het straks ook offline weer mogelijk wordt, is het laatste beetje koudwatervrees voor online participatie wel overwonnen. Dan kun je de juiste online en offline tools kiezen die passen bij het participatieproces. Om deze keuzes ook onderbouwd te kunnen […]...

Data zijn het nieuwe goud. Alles wordt data-driven en hoe meer data je verzamelt, hoe beter. Tenminste, dat is het beeld wat je krijgt als je de blogs en de media volgt. En het is ook niet onwaar, maar enige nuance is op zijn plaats. Want in abstracte termen klinkt het allemaal prachtig, maar in […]...