Location based marketing blog

Wat als actief ambassadeurschap helemaal niet vanzelfsprekend is binnen de organisatie? En wat als je het probeert op te bouwen binnen een afgeschermde wereld zoals een drinkwaterbedrijf? Waar veiligheid voorop staat en ‘doe maar gewoon,...

We kunnen veel leren door te kijken naar de socialmedia-strategie van andere bedrijven. Op dit moment springen er twee bedrijven voor mij uit als inspiratiebronnen: Apple+ en Duolingo. Apple+ heeft voor hun serie Severance een...

Elk bedrijf is op zoek naar een positief rendement op haar geïnvesteerde euro’s. Simpel gezegd moet de omzet die je extra realiseert, hoger zijn dan de investering die je doet. Ook binnen online marketing is...

Wat kunnen een datingsite, Google Search en waarschuwingsborden ons leren over emotie in merkstrategie? Het antwoord ligt in data. Specifieker nog, in de emoties verscholen achter de data. Data vertellen ons wát mensen doen, maar...

GIF’jes: ze worden tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt. Via WhatsApp, Teams, Reddit en andere kanalen. Wist je dat je als bedrijf ontzettend veel (onbewuste) naamsbekendheid kunt opdoen door ze zelf te maken? Waarom...

Of je nu werkt als merkstrateeg, communicatiespecialist of marketingadviseur: effectief zakelijk drukwerk kan het verschil maken. In dit artikel delen we tips om je drukwerk niet alleen opvallend, maar ook professioneel en doeltreffend te maken....

Het Chinese DeepSeek krijgt veel aandacht, maar het antwoord van OpenAI en de rest van de gevestigde orde is minstens even revolutionair. AI-onderzoeksassistenten die ‘Deep Research’ genoemd worden. Wat is het, werkt het, en wat...