Location based marketing blog

Struikel je over de ongeschreven regels in het digitale tijdperk? Dat hoeft niet meer als je je aan deze 5 principes houdt. Ik neem je mee in de digitale etiquette van nu. Onmisbare regels voor het digitale tijdperk In het boek Niet appen tijdens het e...

Als het gaat om artificial intelligence krijgen we vaak nog technische artikelen over machine learning, handige tools voor copywriting of generatie van visuals, maar ontbreekt het nog aan een brede praktische toepassing. Waar staan we nu met kunstmatig...

Naast Mastodon trekt nu ook ‘Hive Social’ de aandacht. De interesse in dit platform lijkt te zijn aangewakkerd door de zoektocht van twitteraars naar een nieuw platform, maar Hive is geen 1-op-1 Twitter-alternatief. Wat is het verschil tuss...

1 op de 5 mensen is neurodivers. Neuro watte? Neurodiversiteit is een verzamelnaam voor mensen met andersoortige hersenen. En daarmee komt ook een andere communicatiebehoefte. Door rekening te houden met deze behoefte, verbeter je niet alleen de toegan...

Column – In de huidige supply chain van digital advertising worden transparantie, fraude en controle genoemd als de grootse uitdagingen. De oplossing hiervoor heeft te maken met vertrouwen. Vertrouwen in programmatic, in leveranciers, in nieuwe k...

Je plant je project zorgvuldig, maar hoe zit het met de rest van de organisatie? Waarom projecten regelmatig mislukken en hoe 3 snelle tips je houvast geven bij het gebruik van Excel. Je hebt een lastige en omvangrijke marketingklus te klaren. Je vormt...

Hoewel we momenteel nog middenin het drukste event-seizoen zitten, worden er ook al plannen voor het komende jaar gemaakt. De agenda’s van veel locaties, toeleveranciers en professionals in de eventsector worden alweer mooi ingekleurd. Naast de gangbar...

Als het om betaalmethoden gaat, heb je als webwinkelier ontzettend veel mogelijkheden. Het is dan ook belangrijk om bewust een keuze te maken welke betaalmethoden je wel en niet aanbiedt. In dit artikel vertel ik je waar je rekening mee moet houden én ...

Augmented Reality is hot! Denk aan de TikTok-trends, waarbij je via een AR-filter een make-up look kunt kiezen, of Flexa-verf die je virtueel op je muur kunt aanbrengen. AR-filters bieden een interactieve ervaring die de digitale wereld de echte wereld...

KFC, Gucci, Amazon, Shell, Volkswagen en zelfs de overheid: ze hebben allemaal wel eens te maken gehad met reputatieschade. Een inschattingsfout die leidde tot gezichtsverlies. Toch hoeft deze inschattingsfout niet voor blijvende imagoschade te zorgen...