Location based marketing blog

Organisaties vinden het belangrijk dat werknemers blijven leren in hun werk, zodat ze het werk goed en bekwaam kunnen uitvoeren en zo bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. En als medewerker wil je blijven leren, zodat je bekwaam en met zelfvertro...

Hoewel de basisprincipes van e-mailmarketing bij B2B en B2C hetzelfde blijven, zijn er enkele belangrijke verschillen in benadering en inhoud tussen deze twee categorieën. Laten we eens kijken naar de specifieke kenmerken van B2B- en B2C-e-mailmarketin...

Er zijn steeds meer verschillende AI-tools beschikbaar voor contentcreatie. Platformen die allemaal kunstmatige intelligentie integreren met neuromarketing. Maar welke tool is nu het meest geschikt? Om die vraag te beantwoorden hebben we bij Fueld al d...

Automatisering en kunstmatige intelligentie (AI) transformeren de wereld van e-commerce. Ze zullen klanten een nog betere ervaring bieden en bedrijven de mogelijkheid geven om hun processen te optimaliseren en te schalen. Wie heeft er een kristallen bo...

Je herinnert je vast nog wel de enorme Bitcoin-hype van eind 2021. Van vrienden hoorde je hoe ze moeiteloos hun inleg verdubbelden. De kans is groot dat je een trading-account aanmaakte en een paar honderd euro in crypto stak. En de kans is ook groot d...

Google’s online tekstverwerker Docs is vanaf de basis gemaakt om samen te werken. Daardoor is samen met collega’s een document schrijven een fluitje van een cent. Maar niet iedere Google Docs-gebruiker kent deze mogelijkheid. Daarom leg ik ...

Voor marketeers is Facebook nog altijd het belangrijkste platform voor socialmedia-marketing, al daalt de populariteit al jaren. Maar Instagram, YouTube en LinkedIn zijn de platforms waar ze graag meer over willen leren. En ondertussen worstelen market...

Enkel online bereikbaar zijn is voor een goede vindbaarheid niet meer voldoende. Door je website te optimaliseren voor zoekmachines (SEO) en te zorgen voor een snelle website of webshop, creëer je een website die wél goed vindbaar is. Goede webhosting ...

Corporate communicatie en marketingcommunicatie: waarom zit er eigenlijk een scheidslijn tussen? Je bent bij allebei een doelgroep aan het beïnvloeden op kennis, houding of gedrag. Niets meer en niets minder, toch? In de marketingdiscipline gaat meer g...