Location based marketing blog

Een digitaal toegankelijke overheid voor iedereen. Klinkt logisch toch? Wettelijk gezien moeten overheidswebsites en -diensten sinds september 2020 voor iedereen digitaal toegankelijk zijn. Als (semi-)overheidsorganisatie mag je niemand uitsluiten van ...

Sinds ChatGPT lijken alle teksten wel verdacht, van scripties tot jurisprudentie en van beleidsdocumenten tot socialmedia-posts. Veel mensen willen checken of content door Artificial Intelligence (AI) is gegenereerd. Hieronder bespreek ik daarvoor hand...

Zucht, weer een artikel over ChatGPT? Ja, maar deze keer met een andere insteek. Het gaat vaak over wat je met ChatGPT kan, maar nog niet vaak genoeg over: hoe maak je het onderdeel van je contentproces? Van losse tool naar onderdeel van je contentproc...

Contact Form 7 is de meest gebruikte contactformulier-plugin voor WordPress-websites. Na een update in 2022 werden datalayers op andere wijze dan voorheen naar Google Analytics doorgeschoten. Geluk bij een ongeluk! De update verplichtte mij en veel and...

Customer relationship management (CRM) is een onmisbaar instrument voor bedrijven die streven naar klantgerichtheid en het optimaliseren van hun verkoopprocessen. Om alle voordelen uit een CRM-systeem te halen, is een goede implementatie noodzakelijk. ...

Een dry-run test jullie crisiscommunicatieplan én het team erachter. Zo’n plan houdt zoveel mogelijk rekening met onverwachte situaties, maar de praktijk is weerbarstig. In hoeverre zijn jullie op papier voorbereid op deze crisissituaties? In theorie h...

E-mailmarketing is al geruime tijd een belangrijk onderdeel van marketingstrategieën voor bedrijven. Maar met de opkomst van nieuwe technologieën zoals WhatsApp- en SMS-marketing is er een groeiende trend in marketing automation ontstaan. Door het inte...

Wat kan je verwachten van een LinkedIn advertising-campagne? Een bedrijf dat net begint of wil beginnen met LinkedIn advertising weet vaak niet wat een goed budget is. Of hoe ze vervolgens de resultaten moeten beoordelen. Je hebt een benchmark nodig. D...

Na een event is het tegenwoordig steeds normaler om een aftermovie te publiceren. Maar te vaak lijkt er niet echt over nagedacht te zijn. Het gevolg: een nietszeggende video vol niet-relevante beelden. Zeg nu zelf: waarom zou je van een congres een aft...