Location based marketing blog

Sinds deze zomer maakt Microsoft veel tamtam over Viva Engage, maar wat is het nou eigenlijk? Hoe verhoudt het zich tot Yammer en Teams? Wat zijn de nieuwe functies Storyline en Story? En wat kun je er als communicatieprofessional wel en niet mee? In d...

Twee jonge vissen zwemmen rustig een rondje. Onderweg passeren ze een oudere vis die ze vriendelijk groet en vraagt: ‘Goeiemorgen, jongens, hoe is het water?’ De twee jonge vissen zwemmen verder tot één van de twee de ander aankijkt en vraagt: ‘W...

Als ik soms de verpakkingen van producten in de supermarkten lees, dan lijkt het alsof ik een 7-gangen-maaltijd krijg, die in de ochtend is gemaakt in de streek waar het gerecht oorspronkelijk vandaan komt. De deceptie volgt thuis bij het uitpakken. He...

Consumenten ervaren een kwalitatief betere en toekomstbestendigere relatie met een merk als het menselijke trekjes vertoont. Het gevoel van verbondenheid met een merk wordt sterker naarmate consumenten daarin meer menselijke eigenschappen, persoonlijkh...

Eind september vond het jaarlijkse Search On van Google plaats. Tijdens dit evenement is weer bekendgemaakt welke nieuwe features eraan komen in Google Search. En dat zijn er nogal wat, want Google zit niet bepaald stil. In dit artikel blik ik daarom t...

De homepage is in de meeste gevallen de drukst bezochte pagina van je webshop, dus daar zou je ook de meeste aandacht aan moeten geven. Wat zijn nu de beste elementen om op de homepage te zetten? In dit artikel geef ik je hier 8 tips voor. Deze tips zi...

Energie- en klimaatbeleid kort samengevat? Gemaakte keuzes leiden onvermijdelijk tot bergen kritiek, de urgentie is groot – evenals de hoeveelheid aan meningen – en we ontkomen niet aan ingrijpende veranderingen. Kortom, een tovertruc om het draagvlak ...

Duurzaamheid is voor iedere organisatie van groot belang door de merkbare gevolgen van klimaatverandering, algehele bewustwording van het belang van klimaat- en natuurbehoud en sociale ontwikkelingen. Ook als je evenementen organiseert: het kan je onde...

Je investeert veel tijd, energie en geld in de productie van grote content, zoals een whitepaper, e-book, boek, webinar, podcast of lange video. Dan wil je die nieuwe content waarschijnlijk ook flink promoten. Maar lukt het je dan om echt alles uit de ...

Quiet quitting is een term die door het populaire TikTok leven is ingeblazen. Millennials en Gen-Z’ers stoppen massaal met overuren maken als daar geen compensatie voor is. Dit betekent om 9 uur op het werk zijn en stipt om 5 uur naar huis. Ondanks het...