Location based marketing blog

Google Analytics ligt sinds kort onder vuur. Bij het nadenken over alternatieven is de algemene opvatting dat je vooral gaat inleveren, in ruil voor iets meer privacy voor je websitebezoekers. In dit artikel ga ik hier dieper op in. En de belangrijkste...

Google Analytics 4 is een event-based datamodel. Dit betekent dat alle interacties op de website worden gemeten als een gebeurtenis. Denk hierbij aan paginaweergaven, het starten van een sessie (bezoek) maar ook het bekijken van een video en een transa...

De eerste groei van je bedrijf is een feit. Het is tijd om next level te gaan en de volgende groeifase in te gaan door in te zetten op professionele (online) marketing. Misschien heb je dan de reflex om op zoek te gaan naar een CMO of marketingmanager...

Wat brengt 2023 voor de arbeidsmarkt, HRM en recruitment? Elk jaar schrijf ik eind kwartaal 3 / begin kwartaal 4 een trendartikel voor Frankwatching voor het komende jaar. Laten we het (weer) hebben over het vette probleem van de arbeidsmarkt: het kome...

Het zijn de populairste posts op social media: mensen die aankondigen een carrière- of zelfs levensveranderende keuze te maken. Hoe doen die mensen dat? Ontdekken wie je bent, weten waar je passie ligt, waar je in je kracht staat en daar vervolgens naa...

Het klink als een album van Suske en Wiske, de titel van dit artikel. Toch zit er een serieus onderwerp achter, namelijk de door Meta (lees Facebook) geïntroduceerde Blenderbot. Een chatbot die in gesprekken tot verrassende conclusies komt. Dit ontdekt...