Location based marketing blog

Als contentmedewerker, marketeer, socialmedia-beheerder of welke rol je hebt, wil je met je content zoveel mogelijk online bereiken. Dat geldt ook op LinkedIn. Een bericht dat nauwelijks wordt gelezen is niet effectief om bij te dragen aan je doelstell...

Bij het bouwen van een webshop zijn zowel de klant als agency vaak gericht op de successen. De klant wil ze behalen, de agency belooft ze. Dat is goed en belangrijk, want zonder doelstellingen en visies kom je niet ver. Toch kunnen er ook dingen misgaa...

Op 23 mei was het weer tijd voor Google Marketing Live, het jaarlijkse evenement waar nieuwe innovaties van Google Ads worden gepresenteerd. Net als op Google’s I/O-evenement, draaide ook hier alles om Artificial Intelligence (AI). Zoals verwacht...

De verrijking van het internet blijft maar doorgaan, met zaken als videobellen en generatieve AI. Helaas worden de negatieve effecten ook steeds duidelijker. Deze geven veel voedingsbodem voor de volgende generatie van het internet, Web3. In dit artike...

Van nonchalante pop-up tot een rood uitroepteken en een aftelklok. De melding in Google Analytics dat je moet overstappen naar Google Analytics 4 wordt steeds dringender. Nu de deadline van 1 juli 2023 dichterbij komt, praten we je in dit artikel bij m...

Haastige spoed is zelden goed. Maar binnen recruitment ligt dat anders. Ik stimuleer niemand om haastig te handelen, maar spoed is wel degelijk geboden. Tenminste, als je kans wil maken om de ‘war for talent’ te winnen. Kandidaten zwaaien momenteel de ...

Je hebt een geweldig onderwerp te pakken, onderzoek gedaan, bent in de pen geklommen, en daar is het dan: je artikel. Trots als een pauw wil je het ‘t liefst nu publiceren, maar dan vergeet je een belangrijke stap: het redigeren van je tekst. Of je dit...

Met content clustering kun je orde scheppen in je contentchaos. Dit is zowel voor de zoekmachine als voor de gebruiker positief. In dit artikel vertel ik je hoe je ChatGPT hierbij kunt gebruiken. Wat is content clustering? Content clustering verwijst n...

Wat doen organisaties voor onze maatschappij? Voor de organisaties zelf wordt het antwoord op deze vraag steeds belangrijker. Maar liefst 64% van de mensen vindt dat organisaties een toegevoegde waarde moeten hebben voor de maatschappij. Een zogenaamde...