Location based marketing blog

Met een doodernstig gezicht hoorde ik mijn collega, een programmeur in hart en nieren, zeggen: “Die nieuwe user slaagde er niet in om die page te editen tijdens onze meeting. Dat was écht awkward.” Ik kreeg spontaan kramp in mijn buis van E...

Misschien heb je weleens iets gehoord over het begrip ‘newsjacking’. Newsjacking is een tactiek die vaak wordt gebruikt in PR. Het kan riskant zijn maar ook veel opleveren voor je organisatie als je het op de juiste manier aanpakt. In dit a...

Klantcontact kost veel geld. Binnen veel bedrijven is het gebruikelijk om klantcontact te beschouwen als kostenpost, én om veel focus te leggen op het reduceren van kosten. Focus je op kosten? Dan zullen deze dalen. Wat gebeurt er als je je blik verrui...

De consument van nu en de toekomst verwacht 24/7-service: anyplace, anytime, anywhere. En graag zo persoonlijk en relevant mogelijk. Het liefst gemakkelijk en snel. Hoe sluit conversational AI aan op de behoeftes van de (toekomstige) consument? Wat zij...

Veel bedrijven houden zich al bezig met klantvriendelijkheid. Ze zorgen dat de klantenservice goed bereikbaar is en dat de klant echt geholpen wordt. Daar kun je tegenwoordig maar deels het onderscheid mee maken. Maar hoe zorg je dat jouw organisatie w...

Moeten we kinderen op nóg jongere leeftijd blootstellen aan (nog meer) social media? En kan dat wel op een verantwoorde manier? Die vraag borrelde weer op toen ik alle nieuwsberichten over de Facebook Files zag. Onder andere de uitkomsten van Facebooks...