Location based marketing blog

Stel, je bent een kleine club en je hebt weinig tijd en geld. Je wil het verschil maken met een uitgekiende, echt werkende communicatiestrategie. Dan wil je snel meters maken en niet te veel tijd kwijt zijn aan moeilijke analyses en ingewikkelde modell...

Of je nu een overheerlijk gerecht op tafel tovert of een overtuigende boodschap op papier zet: koken en contentmarketing hebben meer overeenkomsten dan je denkt. Allebei vragen ze om een combinatie van creativiteit, technische vaardigheden en passie om...

Als consultant wil je altijd zelf aan zet blijven. Hoe doe je dat als de kosten hard stijgen, de krapte op de arbeidsmarkt toeneemt en investeerders de markt veranderen? Welke impact hebben deze ontwikkelingen op de bedrijfsvoering van consultancyburea...

Het lijkt niet zo duidelijk te zijn aan de oppervlakte, maar er is een hoop veranderd in het marketinglandschap. Dat komt doordat er ‘onder de motorkap’ het een en ander in een stroomversnelling is gekomen door de komst van AI. Dit is waarschijnlijk he...

Ook als je weinig van muziek weet, hoor je het verschil tussen Mia & Dion en Simon & Garfunkel. Als artiest ontwikkel je namelijk een geluid waarmee je herkenbaar bent en je onderscheidt van anderen. Maar de juiste toon aanslaan eindigt niet op...

Hoe mooi je website ook is, als je niet gevonden wordt, bereik je er weinig mee. En dat wil jij als ondernemer, marketeer of eindverantwoordelijke zeker voorkomen. Je website is je online visitekaartje en vaak de eerste kennismaking van potentiële klan...

Het zal geen verrassing zijn: engaging content is cruciaal in het bereiken van je publiek en het claimen van kennisleiderschap. Maar hoe weet je of jouw content daadwerkelijk aantrekkelijk is en ook bijdraagt aan je social selling-doelstellingen? Om di...

Van gelukkiger worden tot harder rennen; merken beloven je van alles. Daar hebben ze vaak ook overtuigende argumenten voor. Zoals superieure materialen, vakmanschap of optimale designs. Maar wat als producten functioneel identiek zijn? Is een merk dan ...

De footer van je website is een essentieel onderdeel dat vaak over het hoofd wordt gezien bij het ontwerpen van een website. Dit is jammer, want de footer kan juist een belangrijke rol spelen bij het verbeteren van de gebruikerservaring en het vergrote...

De afgelopen jaren schreef ik duizenden teksten. Webteksten, socialmedia-posts, vacatureteksten en 4 boeken. Als ik al die teksten op 1 grote hoop gooi, dan schat ik zo in dat ik bij al mijn schrijverij de meeste tijd heb besteed aan de voorbereidingen...