Location based marketing blog

De marketingwereld staat op een kruispunt: blijven we optimaliseren wat we kennen, of bouwen we aan verandering die écht impact maakt? Dit vraagt lef. Lef om oppervlakkige KPI’s los te laten, silo’s af te breken...

Wanneer je aan de Google Ads-knoppen zit, wil je natuurlijk het maximale uit jouw campagnes halen. In dit artikel bespreek ik drie krachtige tools en functionaliteiten, die je tot jouw beschikking hebt, om de prestaties...

Meta voert ingrijpende wijzigingen door in haar beleid. Het is nog niet bekend wanneer Meta deze veranderingen in Europa gaat uitrollen, maar het is al duidelijk dat de veranderingen ook gevolgen zullen hebben voor de...

Wie een beetje TikTok-gek is, heeft de afgelopen dagen veel paniekerige video’s van creators en influencers op het platform voorbij zien komen. En dan vooral van Amerikaanse creators en influencers, want de kans is groot...

Ben je bekend met het SCARF-model van David Rock? Grote kans van niet, want het is geen marketingmodel. Door op een creatieve manier generatieve AI te gebruiken, kun je het model effectief met Cialdini-principes combineren...