Location based marketing blog

Al flink wat jaren mag ik me begeven in de wereld van neuromarketing en consumentenpsychologie. Het is moeilijk om niet enthousiast te worden van de grote hoeveelheid interessante vragen die ik in die tijd heb kunnen bestuderen en onderzoeken. Veel van...

Balanceer jouw werkdag beter en leer hoe jij van jouw luiheid een deugd maakt. Want hard werken tot je erbij neervalt of altijd maar méér willen doen, is beslist niet de heilige graal. Volg deze tips en krijg Luilekkerland in zicht! Hard werk wordt bel...

Wist je dat de gemiddelde persoon zo’n 3 uur per dag op z’n telefoon spendeert om video’s te kijken? Idealiter zit jouw video daar ook tussen. Het is dan wel belangrijk om bij te blijven, want de ontwikkelingen op video-gebied zijn niet te stoppen. Van...

B2B-kopers zijn een apart slag mensen. Tenminste, dat ga je langzaamaan geloven als je jouw oor te luisteren legt in de wondere wereld van de B2B-marketing. Daar, in vergaderzalen met gesloten deuren, wordt gesproken over de homo logicus. De B2B-klant ...

Authenticiteit en transparantie zijn geen modewoorden, maar onmisbare ingrediënten voor merken die serieus genomen willen worden. In een tijd waarin content in een mum van tijd onder veel ogen kan komen (en jouw reputatie dus snel gemaakt of gebroken k...

Duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen is niet langer een optie, maar een noodzaak. Hierdoor lijken organisaties makkelijker en vaker te claimen dat ze ‘groen’ zijn, zonder daadwerkelijk duurzame praktijken na te leven. Deze mis...

We leven in een wereld waar mensen volgepland en overwerkt zijn. We zijn druk en hebben weinig tijd. En als we wel de tijd hebben, dan willen we leuke ervaringen opbouwen. Dit zien we terug in het consumentengedrag van vandaag. Er ligt veel nadruk op e...

We leven in een wereld waar mensen volgepland en overwerkt zijn. We zijn druk en hebben weinig tijd. En als we wel de tijd hebben, dan willen we leuke ervaringen opbouwen. Dit zien we terug in het consumentengedrag van vandaag. Er ligt veel nadruk op e...

‘Doe een voorspelling, maar geef er geen datum bij en deze komt altijd uit’. Geen idee wie dat ooit zei, maar als je lang genoeg wacht zullen veel voorspellingen inderdaad ooit wel een keer uitkomen. Lastiger wordt het als je contentmarketingtrends wil...