Location based marketing blog

Er lijkt komend jaar een rol weggelegd voor empathie en empathische content. Hoe zou je empathische content dan kunnen inzetten? Ik wil hier enkele ideeën met je delen en lees graag jouw aanvullingen in de...

Het sentiment is snel omgeslagen. Heel snel. De cryptomarkt noteert sinds de verkiezing van Trump elke week nieuwe records. Grote beleggers en bedrijven betreden in rap tempo het ecosysteem en het komende jaar staan talloze...

Video’s, carousels, Stories… Het gros van de socialmedia-formats draait om beeld. Dat is niet zo gek, want met beeld val je positief op. Tenminste, als je afbeelding of video niet ongelukkig uitgesneden, te klein of...

Wist je dat de juiste woorden het verschil kunnen maken tussen een gemiddelde boodschap en een onvergetelijke boodschap? Parafraseren is niet alleen een kunst, maar ook een krachtige techniek die bedrijven gebruiken om hun merkidentiteit...

Heb ik vorig jaar goed genoeg over mijn glazen bol gewreven? Als je het je herinnert, voorspelde ik dat contentcreatie in 2024 vooral zou draaien om artificial intelligence (AI) en multiformatting. De meeste voorspellingen kwamen...