Location based marketing blog

Lang geleden was er een betoverende commercial die de wereld in vervoering bracht. Grote rode vrachtwagens reden in 1995 door een besneeuwd landschap, terwijl vrolijke mensen verwonderd toekeken. Het was de kerstmagie van Coca-Cola die...

Wat blijft er voor mensen over als technologie steeds meer taken van ons overneemt? Ons creatieve vermogen. Zie creativiteit in het digitale tijdperk daarom niet langer als een leuk extraatje of aangeboren talent, maar als...

“The Leader’s Guide to Unconscious Bias” van Pamela Fuller, Mark Murphy en Anne Chow, is een transformatieve bron voor leiders die persoonlijke groei en organisatorisch succes nastreven. Dit boek, ook beschikbaar in het Nederlands als...

We gaan richting 2025, en dat betekent dat het tijd is om terug te blikken én vooruit te kijken. Wat zijn de belangrijkste journalistieke principes voor het komende jaar, en hoe verschillen deze van de...

Het gebruiken van LHBTQ+ representatie in reclame kan voor merken zowel een kans, als een uitdaging zijn. Hoewel inclusiviteit steeds meer wordt omarmd door consumenten, kunnen campagnes met LHBTQ+ representatie soms ook leiden tot scepsis...

Op 15 oktober 2024 vond een Nationale Nucleaire Oefening plaats waaraan de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant meedeed. Zij hebben een uniek aspect aan de oefening toegevoegd: het testen van de AI-tool ChatGPT. Het doel? Kijken...