Location based marketing blog

Onze manier van leven en werken, van telkens meer en groter en beter, zet alles onder druk: bedrijfsresultaat, mensen, maatschappij en planeet. Het is tijd voor een nieuwe werkmoraal waarin rust en welzijn het vertrekpunt zijn. Waarin mensen hun gaven ...

Video’s editen met spraakherkenning, een automatische outline voor een artikel, en unieke afbeeldingen maken met een zoekterm… Het kan allemaal dankzij deze handige AI-tools. Gebruik jij al AI-tools voor het maken van content? Bekijk de AI-...

Een succesvol (IT-)project zoals een sociaal intranet is niet een product dat je als organisatie aanzet en daarna wel ziet hoe het loopt. Het moet ook vallen binnen je organisatie en algeheel geaccepteerd worden om van waarde te zijn. De projectleiders...

Zie jij jezelf als perfectionist? Ik mezelf wel. Meestal rem ik deze neiging af, maar ik geef er ook wel eens aan toe. Als je werkt aan content die moet scoren in Google, is het namelijk helemaal niet zo’n gek idee om alles tot in de puntjes te verzorg...

Sinds mensenheugenis worden er spelletjes voor geld gespeeld. Iets waar volwassenen meestal mee stoppen, als ze serieus geld moeten gaan verdienen voor het levensonderhoud. Spelenderwijs rijk worden was voorheen enkel weggelegd voor de top 1% esports-a...

Waar GPT-3 voornamelijk interessant is (was?) vanwege de mogelijkheden rondom data, taal en schrijven, trekt GPT-4 onder andere de aandacht met meer creativiteit en het herkennen van afbeeldingen. Wat kunnen we verwachten van GPT-4, en wat zijn de vers...

Linkse wolk, energiebedrijven nationaliseren, niet samenwerken met extreemrechts: als je de afgelopen weken het nieuws volgde, leek het wel een nationale campagne. Toch gaan we naar de stembus voor de Provinciale Staten. Deze lokale volksvertegenwoordi...

Zo’n miljoen Nederlanders zou de ambitie hebben om een boek uit te brengen. Een beetje denken, beetje typen, wat leuke plaatjes erbij en even later rolt ’ie van de band: een eigen boek. Terwijl iedereen lyrisch over jouw boek praat, tel jij je geld. Of...

Het insluiten van Google zoekpartners is een standaard instelling bij het aanmaken van een nieuwe zoekcampagne. Voor veel marketeers blijft de vraag: Google zoekpartners uitsluiten of meenemen in de campagne? Wat zijn Google zoekpartners? Google is de ...

Het sticky maken van een element wil zeggen dat deze altijd in beeld is, onafhankelijk van de positie op de pagina. Dat is handig, omdat dit element dan altijd binnen bereik ligt. Maar, is een sticky element altijd succesvol? In dit artikel beschrijven...