Location based marketing blog

Hoe kunnen we ons klaarmaken voor de toekomst van content? Wat en wie spelen daarin een rol? En waarom is de werking van ons brein toch zo belangrijk voor sterke content? Genoeg om over te vertellen! Vorige week was ik bij het Congres Contentmarketing ...

Wist je dat het na elke onderbreking ongeveer 20 minuten duurt voordat je weer op dezelfde ‘diepte’ zit? Een onderbreking, al is het van je telefoon, haalt je dusdanig uit de concentratie dat het weer even duurt voordat je de focus te pakken hebt. En d...

Sociale psychologie, onderwijs, sport en verandermanagement maken er allemaal gebruik van: visualisatie. De key tot meer doelgerichte actie en betere resultaten is visualiseren. Hoe dat werkt? Om beter te begrijpen hoe dit tot stand komt, verdiepte ik ...

Grote kans dat je er weleens van hebt gehoord: de design thinking-methode. Het doel van deze methode is om op een mensgerichte manier tot een creatieve oplossing voor een probleem te komen. Waarschijnlijk ken je de methode dan ook als leidraad voor ont...

Steeds meer mensen willen winkelen bij duurzame merken. Maar ze trappen niet meer in pogingen tot greenwashing. Recent onderzoek toont aan dat de voorkeur voor duurzame merken met bijna 25% is gestegen en dat consumenten tot 42% meer bereid zijn te bet...

Google bestaat 26 jaar en is uitgegroeid tot de absolute wereldmarktleider in de zoekmachinemarkt. Met een omzet van meer dan €300 miljard (2023) en een marktaandeel boven de 90%, heeft Google tot nu toe alle concurrenten ver achter zich gelaten. Maar ...

Wat mij dit jaar echt opvalt, is hoe complex het socialmedia-landschap is geworden. We zien een explosie van contentcreatie en een stortvloed aan nieuwe AI-tools, maar ook een toename van negativiteit, politieke polarisatie en verschuivende doelgroepen...