Location based marketing blog

Heb jij op LinkedIn al door de Video Tab gescrold? Je vindt deze TikTok-achtige video-feed in de mobiele app. In navolging van andere platforms, is short-form video op LinkedIn dé nieuwe manier om veel zichtbaarheid te genereren. Hoe maak je een opvall...

De nieuwe generatie AI-gedreven coaches maken persoonlijke en professionele groei bereikbaar voor iedereen. Gevoed met alle denkbare managementtheorie en slimme algoritmes bieden ze directe, praktische ondersteuning op elk moment dat je het nodig hebt...

Je kent het wel: die ene collega vertelt over een leuke, nieuwe hotspot van afgelopen weekend. Of een vriendin is razend enthousiast om volgend jaar naar Montenegro af te reizen. ‘’Hoe kom je daar bij?’’ Grote kans dat beiden geïnspireerd zijn via TikT...

B2B-beslissers tonen het hoogste engagement met hoogwaardige informatie over hun zakelijke kansen en uitdagingen, blijkt uit recente onderzoeken door o.a. LinkedIn, Edelman en de Financial Times. Bedwing daarom je innerlijke WC-eend, deel je hoogwaardi...

Nu de kou z’n intrede maakt, beginnen mensen zich weer klaar te maken. Nee, niet voor kerst of het klagen over de (weer) te vroege intrede van de kruidnoten in de supermarkt. Men begint reikhalzend uit te kijken naar de lancering van de enige echte Spo...

Je wil een probleem voor je medewerkers oplossen. Maar, doorloop je wel de juiste stappen hiervoor? Op één of andere manier krijgen we het niet altijd voor elkaar om te onderzoeken, klein te beginnen en de doelgroep te betrekken. Tijdens Employee Exper...

Vergeet de nieuwe videofeed. Bespaar je de tijd om alle minimale aanpassingen in het (organische) algoritme toe te passen in de hoop een paar extra impressies te behalen. De grootste verandering vindt al enige tijd plaats en dat is dat LinkedIn steeds ...

In een eerder artikel* schreef ik hoe AI de betrouwbaarheid van chatbots vergroot. Door duidelijke kaders te stellen en de juiste bedrijfsdata beschikbaar te stellen aan het repertoire, worden AI-gestuurde chatbots steeds vaker succesvol ingezet. Inmid...

Hoe betrouwbaar is het gebruik van AI in neuromarketing? Met onderzoek hebben we geprobeerd deze vraag te beantwoorden. We hebben de resultaten van AI-modellen voor eye tracking vergeleken met de resultaten van echte deelnemers. In februari en maart 20...

Zero-click searches zijn, met de opkomst van featured snippets in zoekresultaten en de steeds grotere rol van AI, aan de orde van de dag. De zero-click-contenttrend heeft een enorme vlucht genomen. De algoritmes van platforms zoals Google en LinkedIn e...