Location based marketing blog

Je bent lekker op dreef met jouw team tijdens een vergadering. Natuurlijk zijn er zaken die soms wat spanningen oproepen bij collega’s, dat merk je. Je vindt het er ook een beetje bij horen. De verschillen tussen mensen zorgen immers voor dynamieken di...

‘Vul jouw EK-poule nu in!’ Het eerste EK-mailtje van 2024 zit inmiddels in mijn inbox en uit ervaring weet je dat de Oranjekoorts dan binnen een paar dagen haar intrede maakt in Nederland. Van de ene op de andere dag kleuren straten oranje, worden er o...

Het kiezen van de juiste AI-tool kan een enorme impact hebben op de effectiviteit en efficiëntie van je marketingactiviteiten. Maar er zijn inmiddels honderdduizenden AI-tools. Hoe kies je de juiste AI-tool voor jou? De keuze is reuze Het aantal beschi...

Er is geen pijl op te trekken: zo kan je cryptovaluta momenteel goed omschrijven. Er zijn zoveel ontwikkelingen die zowel een positieve, als negatieve impact hebben. In dit nieuwe artikel duik ik in 5 interessante trends. Afgelopen weekend was ik in Ar...

Specialisten en generalisten zien hun rollen veranderen. Is er nog baanzekerheid? Niet per se! In deze turbulente tijden is het slim om jezelf opnieuw uit te vinden als een veelzijdige professional die AI inzet om zowel breedte als diepte te bereiken. ...

Als Gen Z’er vind ik het soms behoorlijk grappig om te lezen hoe niet-Gen Z’ers (lees: de oudere generatie) invulling geven aan blijkbaar door ons gebruikte woorden en manier van communiceren. Eerlijk gezegd komt het vaak niet overeen met de realiteit...

Het Europees Kampioenschap (EK) staat op het punt van beginnen. Zelf kijk ik hier al maanden naar uit. Heerlijk om straks weer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken. Kijk jij ook uit naar het EK voetbal in Duitsland? Dan zal je net als ik nog heel even...

Tools als ChatGPT zijn getraind op bestaande data, en zullen je dan ook een gemiddeld antwoord geven van wat het al weet (handig voor recepten). Maar als merk wil je juist bovengemiddeld scoren. Groeien als merk door op te vallen. Die juiste emotionele...

B2B-marketing: je kunt er meerdere kanten mee op. Leadgeneratie, demand generation en branding. Maar hoe bepaal je wat de juiste strategie is om op in te zetten? En kan je op één strategie inzetten, of moet je juist kiezen voor een balans? De keuzes di...