Location based marketing blog

Massa clicks op Google, maar geen sales. Drie gesprekken met een prospect, maar geen business. De meeste B2B-marketeers komen het in de loop van hun carrière regelmatig tegen. Dan maar een ander kanaal kiezen? LinkedIn in plaats van Facebook? Een beurs...

Nu hoor ik jullie al denken: alweer een artikel over de kracht van AI in marketing. Een blik op mijn LinkedIn-tijdlijn en ik zie een legio aan self-proclaimed prompt engineers die hun kennis delen. Dit is ook meteen het toekomstbeeld: als digitalmarket...

Wist je dat er meer dan 900 miljoen gebruikers uit 200 landen actief zijn op LinkedIn? Of dat Instagram het beste scoort op het gebied van social selling? En dat Pinterestgebruikers maandelijks twee keer meer uitgeven dan gebruikers van andere socialme...

Het valideren van iets betekent dat je controleert of het klopt of ‘waar’ is. Een validatiecultuur is een omgeving waarbij veranderingen pas worden doorgevoerd als er doorslaggevend bewijs is dat ze een positief effect hebben op belangrijke...

“Hé, ChatGPT, geef me eens een goede titel voor een blog over de impact van AI op de marketingindustrie?” De titel boven dit artikel komt er niet gelijk uitrollen, maar met een beetje doorvragen kom je zeker in de buurt. Sinds de lancering ...

Er is de laatste jaren veel geëxperimenteerd met de grote van het aantal producten binnen een productcategorie. Soms is het beter om het aantal producten in een productcategorie klein te houden als je een (web)winkel hebt. Ik deel mijn ervaringen in di...

Eind maart vond in Nieuwspoort in Den Haag de boekpresentatie van ‘Voorbij het wantrouwen’ plaats. Dit boek, geschreven door onderzoeksjournalist Ton van der Ham, gaat over de relatie tussen de journalist en de woordvoerder. Aansluitend vol...

Het zoveelste ‘buzzword’ heeft zijn intrede gemaakt in de marketingwereld. De LinkedIn-berichten over ‘demandgen’, afkorting voor ‘demand generation’, vliegen je om de oren. Wat opvalt in alle social posts en blogs: er is geen consistentie in de interp...

Hoe staat het ervoor met de klantloyaliteit in B2B? Zijn hierin verschillen te zien tussen branches? En hoe kun je bijdragen aan de optimale klant- en medewerkingsbeleving? Een duik in de cijfers. Klantloyaiteit in de Nederlandse B2B-sector stagneert, ...

Als marketeer is het essentieel om jouw doelgroep te bereiken en te overtuigen. Het succes van jouw marketingcampagne hangt af van het vermogen om een ​​krachtige boodschap over te brengen aan de juiste mensen. Dit is waar targeting om de hoek komt kij...