Location based marketing blog

Merken die optimaliseren op het bieden van meerwaarde zien 2 tot 3 keer zo veel bereik, betrokkenheid en conversies dan merken die alleen hun eigen verhaal vertellen. Lees hier waarom dat zo is, hoe dat eruit kan zien én hoe je dat zelf toe kan passen...

De impact van lokale SEO op het succes van je bedrijf kan ontzettend groot zijn. Niet elk bedrijf heeft er baat bij, maar voor velen kan een doordachte lokale SEO-strategie de zichtbaarheid aanzienlijk vergroten. Om je op weg te helpen, heb ik een uitg...

In de afgelopen 5 jaar heeft er een shift in het zoekgedrag plaatsgevonden. In plaats van de desktop, gebruiken steeds meer mensen hun mobiel. En door de komst van platformen zoals Instagram en TikTok is de voorkeur voor visuele content gestegen. Het v...

Elon Musk vormt Twitter om naar een soort WeChat-app die messaging combineert met elektronisch bankieren en online shoppen. De rebranding naar X is de eerste stap en Musk liet pas geleden vallen dat X in de toekomt niet meer gratis zal zijn. Verder ver...

“Als je een jaar vooruitkijkt, moet je zaaien. Als je tien jaar vooruitkijkt, plant je een boom.” Dit beroemde gezegde, dat voor zover ik kan terughalen uit een eeuwenoud Chinees gedicht komt, spreekt tot de verbeelding. Wat je nu doet, is bepalend voo...

Nu dat we het einde van het jaar naderen, is het weer tijd om na te denken over de trends die in 2024 zullen spelen. In dit artikel blik ik kort terug op 2023 en blik ik vooruit op SEA in 2024. Ik zal je alvast vertellen, artificial intelligence zal ee...

Je hebt het net met je partner gehad over een vakantie naar Italië en op het moment dat je Instagram opent, komt er een advertentie voorbij met vakanties naar Italië. Hoe kan dat? Het gerucht gaat al jaren dat Facebook en Instagram je afluisteren, maar...