Location based marketing blog

Hoe bouw je aan een community om verbinding te versterken? Een vraag die bij veel organisaties speelt. Of het nu gaat om het binden van je medewerkers, cliënten, verwanten of leden, het sociaal intranet is binnen veel organisaties de aangewezen plek om...

Veel organisaties zitten met hun handen in het haar. Al die technologische ontwikkelingen gaan nu wel heel snel. Generatieve AI als Claude of ChatGPT in combinatie met veeleisende klanten en voldoende concurrentie. Hoe houd je je staande en ga je om me...

Een organisatie wisselt gemiddeld iedere 5 jaar tot 7 jaar van website. Een design kan immers niet volledig tijdloos zijn. En ook technische ontwikkelingen nemen meer sprongen die je niet alleen met het updaten van je CMS kan bijhouden. Op naar een nie...

Met een Customer Data Platform (CDP) verzamel, verenig en beheer je klantgegevens uit verschillende bronnen. Ideaal dus voor het felbegeerde 360-graden klantbeeld. Eindelijk waardevolle profielen opbouwen, diepgaande inzichten genereren en hyperpersoon...

Wil jij graag op de hoogte zijn van de nieuwste LinkedIn-updates en -functies? In dit artikel deel ik er 7 en vertel ik je hoe je ze succesvol kunt inzetten. 1. Je feed via je mobiel instellen LinkedIn toont automatisch de relevantste berichten in de t...

Herinner je je die legendarische reclames nog, en de intense rivaliteit tussen de twee frisdrankreuzen Coca-Cola en Pepsi? Laten we teruggaan in de tijd en ontdekken hoe Pepsi de markt veroverde door op ingenieuze wijze muziek toe te voegen aan de mark...

We mailen dagelijks. Of dat nu in het Nederlands of in een andere taal is, er zijn een aantal zaken waar je op moet letten, zoals de aanhef en afsluiting. In feite geldt altijd dat je rekening moet houden met de ontvanger en hoe je deze persoon aanspre...

Een goede marketingaanpak begint bij een strategie, en daarmee bij de basis. In dit artikel een pleidooi om terug te gaan naar de basis om daarmee succesvol te zijn in je B2B-marketing. Wie het nieuws rondom B2B-marketing een beetje volgt, bijvoorbeeld...

Een digitale transformatie gaat niet sneller dan dat medewerkers de verandering omarmen. Je krijgt medewerkers pas écht mee in de verandering als de technische oplossing hun dagelijkse werk makkelijker en efficiënter maakt. En daar kun jij als communic...

Om relevant te blijven, ben je als organisatie continu in beweging. Medewerkers zijn daarin cruciaal om succesvol te zijn. Maar hoe ondersteun je je medewerkers het beste? Hoe help je ze de ene na de andere verandering door te maken, zonder dat ze afha...