Location based marketing blog

“De perfecte zoekmachine moet precies kunnen begrijpen wat jij nodig hebt en moet resultaten kunnen tonen die je dat exact teruggeven.” Dat is de missie en visie van Google voor de komende jaren. En dat gaat gebeuren met hulp van AI en nieuwe ontwikkel...

Bijna iedereen heeft het, bijna dagelijks: uitstelgedrag. Het hoeft niet negatief te zijn, maar kan wel knap vervelend zijn als je een event organiseert. Het is namelijk een sterk stijgende trend; zo laat mogelijk registreren voor een event. Met alle g...

Effectief adverteren, hoe doe je dat? In deze case beschrijven we hoe Decathlon hun campagnebenchmark overtrof door optimaal gebruik te maken van DPG Media’s self-service platformen Ad Manager en Datalab, in combinatie met Seamless Ads. Benieuwd ...

Effectief adverteren, hoe doe je dat? In deze case beschrijven we hoe Decathlon hun campagnebenchmark overtrof door optimaal gebruik te maken van DPG Media’s self-service platformen Ad Manager en Datalab, in combinatie met Seamless Ads. Benieuwd ...

In de afgelopen jaren hebben B2B-marketeers veel successen geboekt met funnel marketing. Denk aan modellen als het See-Think-Do-Care-model, ToFu, MoFu, BoFu, AIDA, noem het maar op. En dit konden we ook heel goed doen, omdat we precies konden meten hoe...

De laatste maanden is Copilot mijn favoriete AI-assistent geworden. De tool zit tjokvol handige functies en helpt je om makkelijker en sneller te werken. Je kunt Copilot gebruiken via het web en als browser-extensie en is ook beschikbaar in Microsoft 3...

Hoewel 47% van de marketeers in Europa al actief gebruik maakt van AI, heeft slechts 4% vertrouwen in hun eigen vermogen om AI professioneel te implementeren*. Om je concurrentie voor te blijven, moet je wel iets met AI. Je kunt hiermee op een andere m...

Ben jij het woord ‘nieuw’ ook zo vaak tegengekomen op Instagram afgelopen weken? Ik zag weer heel wat nieuwe functies, met name in stories, maar ook op andere plekken in de app. Lees snel verder voor een overzicht van de nieuwste updates. 1. Zojuist be...

Het begon een aantal jaren geleden met bloggen. Toen kwam ineens SEO om de hoek kijken. Toen SEO-proof artikelen bittere noodzaak werden, verschoof de aandacht naar adverteren, e-mailmarketing en sociale media. Inmiddels hebben we dat allemaal ruimscho...

Neem een doorsneebedrijf en je herkent de verschillende (stereo)typen wel op de werkvloer. De salestijgers, de overijverige directieleden, de marketeers en de inhoudelijke experts. Ieder middelgroot bedrijf heeft ze wel in dienst. Maar hoe gedragen ze ...