Location based marketing blog

Het nieuwe jaar is al begonnen, dus hoog tijd voor de jaarlijkse vooruitblik. 2022 was een bewogen jaar: onze kantoren gingen weer open, onze collega’s hadden het zwaar en we zagen fascinerende nieuwe toepassingen van technologieën als virtual reality ...

Onderzoeksresultaten die niet reproduceerbaar zijn: het is een gevoelig thema binnen de wetenschap. Met name onderzoek dat te maken heeft met psychologie krijgt veel kritiek te verduren. Waarom is de replicatiecrisis relevant voor jou als specialist in...

Ben jij verantwoordelijk voor het beheren van de social media-accounts bij jouw bedrijf of werkgever? Dan weet je dat je soms periodes kan hebben dat het bedenken van nieuwe content minder makkelijk is. Zeker in deze (stille) tijd van het jaar, na de d...

De customer journey: deze term kent iedere marketeer, toch? Het geeft je inzicht in welke stappen jouw potentiële klant doorloopt om uiteindelijk klant te worden en te blijven. Dat model ziet er leuk uit, maar wat heb je eraan? En nog belangrijker: hoe...

Flexibiliteit in je baan is inmiddels meer een must dan een nice to have. Met de gekte op de arbeidsmarkt doe je er dan als bedrijf ook goed aan om hier tijd en geld in te steken. 37% van de bedrijven geeft aan dat ze huidige functies flexibeler willen...

Het consumentengedrag verandert in tijden van economische onzekerheid. Hoe speel je hierop in met je strategie rondom adverteren? 5 tips om je aan te passen aan de markt en de moeilijke tijden te doorstaan. De wereld maakt een wereldwijde economische v...

Met de eerste generatie Wallets zullen individuen digitale kopietjes van hun identiteitsdata ter beschikking hebben. Daarmee kun je online bewijzen dat je bent wie je zegt dat je bent. Maar wat is er voor nodig om de oorspronkelijke doelstelling van de...

Heb jij wel eens een hele emmer ijs of een hele zak chips leeggegeten omdat je je rot voelde? Of juist besloten jezelf te trakteren op wat lekkers omdat je trots was? Vast wel, en je bent niet de enige. Wat jij ervaren hebt is de invloed van een emotie...

Column – In de glazen bol kijken is een kunst op zich. Zeker als het om nieuwe AI-ontwikkelingen gaat. Maar ChatGPT heeft wel alles in zich om dé nieuwe speler te worden online. En zelfs om Google van de troon te stoten. In dit artikel leg ik je ...