Location based marketing blog

De eerste groei van je bedrijf is een feit. Het is tijd om next level te gaan en de volgende groeifase in te gaan door in te zetten op professionele (online) marketing. Misschien heb je dan de reflex om op zoek te gaan naar een CMO of marketingmanager...

Wat brengt 2023 voor de arbeidsmarkt, HRM en recruitment? Elk jaar schrijf ik eind kwartaal 3 / begin kwartaal 4 een trendartikel voor Frankwatching voor het komende jaar. Laten we het (weer) hebben over het vette probleem van de arbeidsmarkt: het kome...

Het zijn de populairste posts op social media: mensen die aankondigen een carrière- of zelfs levensveranderende keuze te maken. Hoe doen die mensen dat? Ontdekken wie je bent, weten waar je passie ligt, waar je in je kracht staat en daar vervolgens naa...

Het klink als een album van Suske en Wiske, de titel van dit artikel. Toch zit er een serieus onderwerp achter, namelijk de door Meta (lees Facebook) geïntroduceerde Blenderbot. Een chatbot die in gesprekken tot verrassende conclusies komt. Dit ontdekt...

Ben jij bekend met Snapchat? Het platform is met name populair onder jongeren, maar steeds meer bedrijven zien de mogelijkheden om het middel in te zetten voor hun marketingactiviteiten. Maar hoe populair is Snapchat nou echt? En voor wie is het intere...

Er wordt al een aantal weken flink gespeculeerd over de ‘Helpful Content Update’ die Google op 18 augustus aankondigde. De update is inmiddels live. In dit artikel ga ik in op het wat en waarom achter de update. Ik kijk naar de eerste effecten en ik ge...

Hoe kun je als organisatie in het publieke domein de digitale transitie zo inrichten dat deze zowel voor de organisatie als voor klanten succesvol is? Uit onderzoek blijkt dat het belangrijk is dat deze dienstverlening persoonlijk wordt. In dit artikel...