Location based marketing blog

Van tekst naar beeld: dat kennen we inmiddels wel. Maar OpenAI komt nu met de volgende stap: van tekst naar video! Met de AI-tool Sora kun je ‘realistic and imaginative scenes’ creëren op basis van tekstuele input. En de eerste output is he...

Goede communicatie start bij luisteren. Dat is een waarheid als een koe en iets dat we bij de theorie als eerste ingepeperd krijgen. Maar waarom kunnen we dit dan als communicatieprofessionals zo slecht? We huren er mensen voor in, maar wat doen we ver...

Als marketeer ken je het waarschijnlijk wel. Je krijgt een SEA-budget en daar moet je het het hele jaar mee doen. Maar hoe speel je met jouw SEA-campagnes dan in op ‘goede’ en ‘slechte’ dagen? En hoe haal je het optimale uit de seizoenen? Het antwoord ...

Contentmanagementsysteem WordPress is afgelopen jaar 20 geworden. De verjaardag bracht een nieuw elan: er is meer gaande dan ooit. Full Site Editing (FSE) neemt eindelijk vlucht, patronen en blokken zijn de kern van WordPress geworden en via Openverse ...

De Super Bowl is een mega-sportevenement, met impact op adverteren. Nu is die sport (eh… football?) hier niet heel populair, en de uitzending vindt in onze nacht plaats, dus wij zullen in Nederland niet veel live kijken. De invloed ervan en aandacht er...

Als we vooruitkijken naar de trends en ontwikkelingen in UX, zien we hoe nieuwe wegen openen voor creativiteit en innovatie in design. In dit artikel ga ik in op fascinerende ontwikkelingen en hoe ze de toekomst van UX vormgeven, terwijl we ons aanpass...

Heb je de bejubelde TikTok-advertentie ook gezien? Van die veel te zware vader, die door TikTok te kijken ook kleine stapjes zet naar een gezondere leefstijl? ‘It starts on TikTok’. Beïnvloeding van gedrag staat bij deze video aan de basis. Nu kun je d...

Met een smartphone in ieders handen is aanbiedingen vergelijken een fluitje van een cent. Goed nieuws voor consument natuurlijk, maar als bedrijf moet je daarom wél de beste digitale customer experience (CX) bieden. Je kunt immers alleen met tevreden k...

Ieder jaar proberen bedrijven de opening van onze portemonnee weer te vinden rondom Valentijnsdag. De ene na de andere campagne of ludieke actie vliegt je om de oren. Van korting op een etentje voor 2 tot bloemen met gratis bezorging bij je geliefde op...