Location based marketing blog

Geen B&B Vol Liefde-fan? Dan dacht je waarschijnlijk bij het zien van dit artikel: ik kom hier aan, en ik ben meteen helemaal niet blij*. Wel een fan? Lees dan vooral verder. Deze week zijn voor de kijkers op televisie de laatste afleveringen van B...

Nu heb ik het onder controle, maar vroeger was ik zo’n taalsnob die iedereen hardop verbeterde. Toen ik werkte als eindredacteur begon ik het pas te snappen: spelling en grammatica zijn niet zó belangrijk. Collega-copywriters maakten spelfouten, ...

Het is overal: aandacht voor Artificial Intelligence (AI), of op zijn Nederlands kunstmatige intelligentie. Op de socials, in talkshows, nieuwsbrieven: van allerlei producten. Nu was AI natuurlijk al overal. Van je spamfilter tot de aanbevelingen in bo...

Er zijn misschien meer goede boeken geschreven over creativiteit, dan dat er indrukwekkende creatieve content bestaat. Waarom lijkt alles op elkaar? Zijn alle bureaus die content produceren zo inspiratieloos? Nemen ze te weinig risico? Of is creatief z...

Jouw klanten én collega’s kijken allemaal anders naar het onderwerp duurzaamheid. Het helpt je om deze verschillende zienswijzen te snappen, zodat je de verduurzaming van jouw bedrijf zó kunt communiceren dat iedereen zich erin kan vinden. Verschillend...

Stond de zomer van 2023 voor jou in het teken van relaxen en even helemaal offline zijn? Dan kan het zomaar dat je iets belangrijks hebt gemist op het gebied van online marketing. Daarom praat ik je in dit artikel helemaal bij, zodat je geheel up-to-da...

Wat moet je nou juist wel en niet op je ‘over ons’-pagina vermelden? Vertel je hoe je bedrijf is gegroeid tot waar het nu staat, stel je al je medewerkers een voor een voor, of kies je voor een kort en krachtig verhaal? Het is tijd om deze pagina eens ...

De zoektocht naar het perfecte deuntje om je marketingcampagne te begeleiden kan soms voelen als een muzikaal mijnenveld. Een verleidelijke, goedkope “stockmuziek” uit een muziekdatabank klinkt dan als een aantrekkelijke optie. Wie houdt er...

Het is de taak van de strategische business-to-businessmarketeer (businessmarketeer) om een waardevolle bijdrage te leveren aan een gezond commercieel perspectief voor de toekomst. Dit is echter nog niet zo makkelijk. Als marketeer krijg je te maken me...

Mensen die niet kunnen genieten van een sterke inhaker, ze schijnen echt te bestaan. Ik hoor in ieder geval niet in dat rijtje thuis, want als ik iets snel like op m’n tijdlijn, dan zijn het wel inhakers. En dan bedoel ik niet die tenenkrommende en vee...