Location based marketing blog

Als lokale ondernemer is het soms lastig om je bedrijf zichtbaar te maken tussen alle grote bedrijven en multinationals. Je hebt minder mankracht, expertise en budget om er tegenaan te gooien. En dan is de handdoek in de ring gooien een snelle keuze, w...

Volgens ons moet crisiscommunicatie niet afwijken van de gewone communicatie in een organisatie. Dit geldt voor de manier waarop je deze organiseert, vormgeeft en uitvoert. Crisiscommunicatie en gewone communicatie zijn zoveel mogelijk symmetrisch: ze ...

Als jij naar de supermarkt gaat: hoe vaak gebeurt het dan dat je iets in je winkelwagentje stopt wat níét op jouw boodschappenlijstje staat? Welkom in de fascinerende wereld van de supermarkt waar de verleiding op elk schap ligt en jouw zintuigen op vo...

Veel technologische tools zijn langzaam in ons leven gekomen. Tools als Facetime bestonden al lange tijd voordat we het dagelijks gingen gebruiken. We hebben langzaam aan het idee kunnen wennen dat je met beeld kan bellen. AI ontwikkelt zich daarentege...

Veel technologische tools zijn langzaam in ons leven gekomen. Tools als Facetime bestonden al lange tijd voordat we het dagelijks gingen gebruiken. We hebben langzaam aan het idee kunnen wennen dat je met beeld kan bellen. AI ontwikkelt zich daarentege...

Migreren naar een nieuw analytics-platform is niet iets dat je zomaar ‘even’ doet. Er zijn een aantal belangrijke aandachtspunten en uitdagingen waar organisaties rekening mee moeten houden. Ik deel ze in dit artikel. Denk aan: Herimplementatie: het im...

Er staat een migratie van een grote webshop gepland. Je hebt morgen de eerste meeting, waarin je met het projectteam de lijnen uitzet. Daarnaast moeten jullie nog besluiten hoevaak jullie hier vervolgens over zullen vergaderen. Wat er gebeurt? Morgen g...

Iedere ondernemer droomt ervan: meer klanten en meer omzet met minder moeite en budget. Talloze specialisten, consultants en businesscoaches die dit beloven komen met uitgebreide trajecten of ingewikkelde plannen. In werkelijkheid ligt de uiteindelijke...

In dit artikel ga ik het hebben over het ‘boosten’ van goed presterende socialmedia-berichten. Het boosten van content betekent dat je jouw organische berichten aanvult met een betaalde promotie. Deze tactiek kun je toepassen op de welbekende socialmed...

Je bedoelingen kunnen nog zo goed zijn. Maar in een wereld waar iedereen ontelbaar veel content te verwerken krijgt, kan het best lastig zijn om écht impact te maken. Hoe creëer je met content bewustzijn over onbewuste keuzes, en hoe beweeg je mensen t...