Location based marketing blog

ChatGPT kun je in het hele schrijfproces inzetten: van de voorbereidende fase tot het schrijven zelf en daarna het redigeren en personaliseren. Vooral in die laatste fase komt een eigen scoringsmodel goed van pas om de kwaliteit van je content te contr...

Als marketeer ben je voortdurend op zoek naar manieren om je campagnes te optimaliseren en zo het best mogelijke resultaat te behalen. Die drang naar verbetering heeft echter ook een keerzijde: zogenaamde ‘made-for-advertising’ (MFA) websit...

Het werven van nieuwe collega’s, oog houden voor de werkcultuur én huidige medewerkers de beste employee experience bieden. Er ligt veel op het bordje van HR. Met deze must-reads kun je in Q3 verder met de juiste focus. Employee experience: van s...

AI, ik durf er haast niet meer over te schrijven. Ik hoef namelijk niet te veranderen in een buzzword-auteur. Maar goed, als marketeer ontkom ik er niet aan. Want mijn baan gaat naar de knoppen door AI. Toch? Nou, nee. Integendeel zelfs. Nu ben ik niet...

AI, ik durf er haast niet meer over te schrijven. Ik hoef namelijk niet te veranderen in een buzzword-auteur. Maar goed, als marketeer ontkom ik er niet aan. Want mijn baan gaat naar de knoppen door AI. Toch? Nou, nee. Integendeel zelfs. Nu ben ik niet...

Wat is roze verzuim? Wat is het gevolg voor SEO en SEA nu Google continuous scroll heeft uitgeschakeld? En levert ChatGPT je nu tijdwinst of taalverlies op als tekstschrijver? Dit – en meer – vind je in de top 10 best gelezen Frankwatching-artikelen va...

Bijtgrage wolven krijgen massaal reacties. Code oranje en parende pandaberen ook. Maar populaire, vakinhoudelijke artikelen? Daar heerst de oorverdovende stilte van een Frans korenveld vol krekels. Als ervaren blogger en beginnend auteur op Frankwatchi...

Bij de bedrijven die meters maken met employee experience zie je een betere beleving van de interventies die genomen zijn. Maar de initiatieven werken nauwelijks door in harde businessresultaten, zoals lager verzuim en lager verloop. Wat kan HR leren v...

We kunnen er niet omheen: de klant wordt veeleisender en er komen nieuwe technologieën bij. Hierdoor verschuift de focus van afzonderlijke online en POS-betalingssystemen naar een goede unified commerce-ervaring. Dit brengt uitdagingen met zich mee, ma...