Location based marketing blog

Een buyer persona achterhaald? Voor mij niet. Het helpt enorm om tijdens het maken van content duidelijk voor ogen te hebben voor wie je dit doet. Wat ik wel achterhaald vind, zijn de statische A4-tjes die eens per jaar worden bekeken. Gelukkig biedt A...

Wat was het lekker rustig op de weg deze zomer. Je hoefde niet bang te zijn dat je te laat kwam. Met de vakantie achter de rug, groeien de files weer. Bij een normale spits verwacht Rijkswaterstaat tot 350 kilometer file op de rijkswegen. Dus heb ik st...

We hebben inmiddels al meer Zoomers dan Boomers. Generatie Z heeft de millennials van de troon gestoten en blijft sterk groeien qua aantal mensen. Ze zijn opgegroeid in een totaal andere wereld dan de voorgaande generaties. En dit heeft een effect op h...

Wat frustreert meer dan chatbots die niet het juiste antwoord geven? We lopen er al jaren tegenaan: chatbots die standaardantwoorden geven die je zelf ook wel had kunnen vinden of die vaak niet eens een antwoord geven op je vraag. En vervolgens willen ...

Het vierde seizoen van B&B Vol Liefde is alweer even bezig en mijn social media stroomde afgelopen weken vol met leuke inhakers. Niet gek, want er is dit seizoen alweer genoeg gebeurd om op in te haken. En merken weten daar op de meest originele ma...

Heb je creatief werk gemaakt, dan heb je daar auteursrecht op. Als een ander daarmee aan de haal gaat is dat niet alleen heel frustrerend, maar het raakt ook jouw positie in de markt. Opeens lijk jij niet meer zo uniek. ‘Zie het als compliment&#8...

Hoewel het gebruik van platforms als TikTok, Snapchat en Instagram door jongeren onder de 18 jaar blijft groeien, wordt het voor adverteerders steeds moeilijker om deze doelgroep via betaalde advertenties te bereiken. Wat kun je wel doen? TikTok, Snapc...

Dat de traditionele functionerings- en beoordelingsgesprekken er niet echt in slagen om hun beoogde doel te halen, is langzamerhand breed gedragen in organisaties. Mijn stelling dat de moderne gesprekscyclus ook rot is aan de wortel en bemesten geen zi...

Een consistente en positieve klantervaring bieden, telkens weer opnieuw. Voor veel organisaties is het één van de grootste uitdagingen van deze tijd. De afgelopen jaren hebben meer en meer organisaties service design omarmd. Service design draait om he...

Is het te laat om je nu nog te gaan verdiepen in artificial intelligence (AI)? Heb je de boot al gemist of kun je nog meevaren? Goed nieuws: als je nu aan boord stapt, kun je zelf je koers uitstippelen. Met het stappenplan, ben je misschien al vlot eer...