Location based marketing blog

Online marketing komt eind 2024 en begin 2025 in een versnelling terecht. AI ontwikkelt zich snel en wordt in het dagelijkse gebruik in Nederland (zowel privé als zakelijk) steeds meer geïntegreerd. De mogelijkheden van AI lijken oneindig en steeds mee...

Dagelijks ben ik bezig met het positioneren van bedrijven, NGO’s, onderwijsinstellingen en zorgorganisaties. Ik help ze tot een karaktervol merk te komen. Omdat veel organisaties kampen met dezelfde soort merkvragen en uitdagingen, geef ik antwoord op ...

Als copywriter kom je vaak in situaties terecht die je bloeddruk flink kunnen verhogen. Van vage briefings tot feedbackrondes die uit de hand lopen – als tekstschrijver is geduld een must. Maar ook wij hebben onze grenzen. In dit artikel deel ik de gro...

Dat ambassadeurschap een breed begrip is, moge duidelijk zijn. En misschien nog wel breder als je binnen je organisatie zo enorm veel verschillende rollen hebt zoals bij de Nederlandse Spoorwegen. Beroepen als machinist en conducteur zijn beeldbepalend...

We herkennen het allemaal. Een veelvragende maatschappij. Er staat veel op de agenda, we moeten veel, we willen veel. Te veel! Het is de kunst om focus te houden. Ook voor communicatieprofessionals. Waar op externe communicatie bijna alle punten en kom...

Over ruim een maand is het Black Friday. De magazijnen liggen vol, de mooiste aanbiedingen liggen op de plank. Al die spullen moeten hun weg zien te vinden naar de de consument. In de komende tijd arriveren koopgrage klanten via talloze campagnes op du...

Als marcom-professional is het van belang om meer te doen dan alleen zichtbaar zijn op het gebied van social media. Je wil de juiste resultaten halen op elk punt van je klantreis, maar hoe weet je of jouw huidige strategie daaraan voldoet? Dit begint b...

Als consument word je dagelijks overspoeld met informatie. De verschillende communicatieboodschappen vliegen je om de oren. Altijd en overal. Voor merken is dit een behoorlijke uitdaging: want hoe zorg je er nu voor dat je echt opvalt in de massa? Je r...