Location based marketing blog

Ik wil een klein experimentje met je doen. Uiteraard mag je ‘m overslaan, maar aan de hand van dit experiment zal ik je laten zien wat de psychologie is van de checkout, én waarom je dit moet weten om niet onnodig verkopen mis te lopen. Je weet straks ...

Wil je impact maken met je content? Investeer er dan serieus in, want het is tijd voor kwaliteit. Focus op de juiste intenties. Sterke content maak je door je te richten op wat je klant wil horen, niet op wat jij als bedrijf te zeggen hebt. Vorige week...

Wat plaats je naast vacatures als bedrijf op LinkedIn? Is het überhaupt slim om als merk constant aanwezig te zijn op LinkedIn? Veel mensen vinden het lastig om te bepalen wat ze kunnen plaatsen op dit socialmedia-kanaal. Vooral als het gaat om consist...

Er is helemaal niets mis met een T-shaped marketeer. Toch deel ik in dit artikel waar je je ook op zou kunnen richten. Niet zozeer 1 specialisatie centraal, maar een marketeer die de volledige organisatie in beweging kan krijgen. Bij ons vind je geen j...

Podcasts, voor de één een hobby en voor de ander een onderdeel van een contentstrategie. Met de opkomende populariteit van podcasts, biedt deze vorm van digitale media verfrissende mogelijkheden voor bedrijven: adverteren, klantloyaliteit opbouwen en h...

Feedmanagement is in e-commerce dé manier om groei van je webshop te stimuleren. Een goede datafeed met productinformatie zorgt ervoor dat je je producten snel kunt presenteren via talloze kanalen. Maar het gebruikmaken van een databestand om je campa...