Location based marketing blog

Ieder jaar als ik een trendartikel schrijf, vraag ik me af wat een trend nu precies is. Is dat iets wat veel mensen doen en willen? Of is het een aanbeveling die de mensen die een voorsprong willen hebben, ter harte nemen? Het woordenboek zegt het eers...

Stel je het maken van afspraken ook vaak uit? Een afspraak bij de tandarts: doe ik volgende week. Even bijpraten met een vriendin: doe ik vanavond even. Een afspraak bij de kapper: die moet ik ook weer snel maken. Hoe komt het dat je het maken van afsp...

Zoals je misschien al wel weet, is het slim om op TikTok in te spelen op trends. Weet je niet goed wat je moet plaatsen of heb je inspiratie nodig? Misschien is de trend in dit artikel iets voor jou! Bonus: onderin dit artikel deel ik nog een Gen Z-woo...

Je ziet het steeds meer: mensen die vanaf een zonnige bestemming aan het werk zijn. Ze nemen hun laptop mee en combineren dit met reizen. Ze zijn op workation. Sinds de pandemie is de manier waarop we werken flink veranderd, zo ook de plek waar we werk...

Social media zoals TikTok, X (voorheen Twitter) en Instagram spelen een grote rol in het verspreiden van complottheorieën. De recente controverse rondom P. Diddy laat zien hoe zulke theorieën grip kunnen krijgen op het publiek. Diddy wordt beschuldigd ...

Hele volksstammen professionals zijn ermee opgegroeid: de PDCA-cyclus. De cirkel van de statisticus Deming, bedoeld als hulpmiddel voor kwaliteitsverbetering en probleemoplossing. De cyclus van plan – do – check – act was lange tijd d...

De draaideur heeft een dubieus imago. In de media lees je regelmatig over veelplegers als ‘draaideurcriminelen’. En in de marketing is de draaideur bijna synoniem voor klanten die, gelokt door een aanbieding, even binnenkomen om bijna even snel weer te...

Door de ontwikkelingen in technologie en sociale veranderingen is het niet verrassend dat Generatie Z een ander perspectief en andere waarden heeft dan voorgaande generaties. Gen Z staat bekend om zijn digitale vaardigheden, sociale bewustzijn en verla...

Wil je een Employer Value Proposition (EVP) – oftewel, werkgeversbelofte – ontwikkelen die je helpt om een sterk werkgeversmerk te worden én blijven? Volg dan de volgende zes stappen. Kost (te)veel tijd? Onzin. Met een gedegen EVP-ontwikkeltraject ben ...

Het spotten van on-page optimalisatiekansen voor SEO kan een tijdrovende klus zijn. Je begint vaak met het analyseren van data uit tools zoals Google Search Console om daarna handmatig de website te checken op mogelijkheden voor verbetering. Hoe makkel...