Location based marketing blog

Van stoomkracht tot het internet, elektriciteit tot AI, laat de geschiedenis zien dat er altijd een hele lange tijdsinterval zit tussen de lancering van een nieuwe technologie en haar brede adoptie. Een tijdsinterval waarin de technologie meerdere male...

Het ene na het andere onderzoek laat zien dat de smartphone een groot deel van ons leven bepaalt. Het is een bron van afleiding, sociale druk, desinformatie en nog veel meer. Je zou makkelijk vergeten dat het ook een krachtig gereedschap is. Vermoedeli...

Hoe vang én houd je de aandacht van je publiek vast in een steeds veranderende socialmedia-omgeving met miljoenen concurrenten? Richt je in 2024 op een socialmedia-strategie voor Instagram en Tiktok die voortdurend in beweging is. De belangrijkste tren...

Het is alweer 7 jaar geleden sinds het vorige artikel over de trends van neuromarketing. Hoog tijd dus om een nieuwe blik te werpen op de toekomst van neuromarketing. Wat komt eraan? Wat is de impact van AI? En waarom is het nog niet dood verklaard? &#...

Twijfel je over je online productaanbod? Wil je verder opschalen, maar je weet niet hoe? Dan heb ik goed nieuws: je hebt alles al in huis om jouw productfunnel te verbeteren. In dit artikel neem ik je in 5 stappen mee hoe je jouw productfunnel kunt opt...

2023 was allesbehalve rustig, maar ook 2024 zal een roerig jaar worden voor de overheidscommunicatieprofessional. Het maatschappelijk onbehagen komt tot een kookpunt. Voor de derde keer in ruim een jaar gaan we naar de stembus en ook in het vakgebied r...

In deze tijd van het jaar, terwijl de dagen korter worden en de temperatuur daalt, is er één man die de harten van jong en oud sneller doet kloppen: Sinterklaas. Maar laten we het even niet hebben over zijn vaardigheden als gulle gever en kindervriend...