Location based marketing blog

Communicatieteams bij gemeenten staan onder druk. De hoofdoorzaak is de groeiende vraag naar content, die onder andere te danken is aan de opkomst van nieuwe kanalen (waaronder social media) en hogere verwachtingen van burgers. Maar...

Communicatieteams bij gemeenten staan onder druk. De hoofdoorzaak is de groeiende vraag naar content, die onder andere te danken is aan de opkomst van nieuwe kanalen (waaronder social media) en hogere verwachtingen van burgers. Maar...

Afgelopen week keek ik in één ruk de documentaire over Carlos Alcaraz op Netflix, een talentvolle tennisser. Mijn conclusie na de documentaire: eigenlijk zijn wij in het bedrijfsleven te lief voor elkaar en pushen we...

Afgelopen week keek ik in één ruk de documentaire over Carlos Alcaraz op Netflix, een talentvolle tennisser. Mijn conclusie na de documentaire: eigenlijk zijn wij in het bedrijfsleven te lief voor elkaar en pushen we...

De meeste klantonderzoeken leveren weinig op, maar waarom is dat? Ik zie het constant gebeuren. Organisaties sturen massaal enquêtes uit, verzamelen stapels feedback, maken mooie rapportjes… en dan? Dan gebeurt er niets. De feedback verdwijnt...

De meeste klantonderzoeken leveren weinig op, maar waarom is dat? Ik zie het constant gebeuren. Organisaties sturen massaal enquêtes uit, verzamelen stapels feedback, maken mooie rapportjes… en dan? Dan gebeurt er niets. De feedback verdwijnt...

De meeste klantonderzoeken leveren weinig op, maar waarom is dat? Ik zie het constant gebeuren. Organisaties sturen massaal enquêtes uit, verzamelen stapels feedback, maken mooie rapportjes… en dan? Dan gebeurt er niets. De feedback verdwijnt...

Veel organisaties zeggen het vol overtuiging: “Wij hebben klantgerichtheid goed op orde.” Er staan klantbeloften op de muren, NPS-scores in de kwartaalpresentaties en klantreizen in kleurrijke PowerPoints. Maar ondertussen… weten veel organisaties meer...

Veel organisaties zeggen het vol overtuiging: “Wij hebben klantgerichtheid goed op orde.” Er staan klantbeloften op de muren, NPS-scores in de kwartaalpresentaties en klantreizen in kleurrijke PowerPoints. Maar ondertussen… weten veel organisaties meer...