Location based marketing blog

B2B-marketing: je kunt er meerdere kanten mee op. Leadgeneratie, demand generation en branding. Maar hoe bepaal je wat de juiste strategie is om op in te zetten? En kan je op één strategie inzetten, of moet je juist kiezen voor een balans? De keuzes di...

Marketeers staan voor de uitdaging om hun benadering van dataverzameling en advertentiestrategieën te herzien van tracking naar vertrouwen. Dit impliceert een meer menselijke benadering voor de geavanceerde marketingmachine. En dat doe je met first-par...

2024 is een bomvol jaar met grote evenementen. Denk aan de Zomerspelen, het EK, het Songfestival en de Europese Verkiezingen. Met TikTok als entertainment-kanaal, is het platform een virtuele uitbreiding van zo’n evenement. Van behind the scenes tot fa...

Wist je dat het zoekgedrag van mensen elk jaar wel een beetje verandert? Met de komst van AI-tools zoals ChatGPT, waar we direct antwoord krijgen op onze (complexe) vragen, heeft het zoekgedrag in het afgelopen jaar een flinke verandering doorgemaakt. ...

Wat zijn de laatste cijfers van mediagebruik onder zowel de totale Nederlandse populatie als onder de verschillende generaties (ingedeeld op leeftijd)? Ik neem je mee langs de interessantste resultaten. Het is alweer de 17e editie van het jaarlijkse ‘W...

Vermoedelijk zul jij als MarCom-professional ook veel zitten. Zoals al wel bekend is, is dat niet goed. Het kan dus geen kwaad alles nog even op een rij te zetten voor een ergonomische werkplek. We zijn met z’n allen massaal gaan zitten In 2021 b...