Location based marketing blog

En toen kelderde mijn webshop in ranking…. Daar was de March 2024 Core Update, bekend als een van de grootste wijzigingen in het algoritme tot nu toe. 5 maart 2024 kondigde Google de Core Update aan. Na 45 dagen was op 19 april 2024 de update vol...

De AI-revolutie heeft de wereld van klantcontact en conversational bereikt. Zullen chatbots en agents met de ondersteuning van AI wél eindelijk die perfecte klantervaring leveren? Bedrijven zoals KPN en Essent gaan de uitdaging aan. Conversational Conf...

Sta je als (project)leider voor een strategische transitie of groot change programma? Dan heb je een lastige klus in het vooruitzicht. 70% van de organisatieveranderingen mist namelijk zijn doel. In een serie artikelen probeer ik je te behoeden voor ee...

De arbeidskrapte is inmiddels ‘het nieuwe normaal’, maar medewerkers vormen een cruciaal onderdeel van je marketingstrategie. Ze zorgen voor klantrelaties, waardecreatie, kwaliteit, fun en meer. In dit artikel deel ik 8 strategieën om medew...

Elk merk wil het: onderscheidend zijn. Of het nou gaat om een pakkend logo, een opvallende verpakking of een sterke merkuitstraling – de vraag blijft altijd: hoe onderscheidend ben je nu echt? We zien dan ook regelmatig situaties waarbij de grens tusse...

Heb jij het ook al een paar keer gehoord na je vakantie? Mensen die aangeven dat ze ‘weer toe zijn aan vakantie?’ Of de mensen die er volle bak in zijn gegaan en teruggefloten worden door hun lichaam en zich vrij snel ziekmelden na een vakantie? ...

Natuurlijk kennen we de comments onder YouTube-video’s, waar vragen worden beantwoord en discussies ontstaan. Maar als een video is ‘uitgedoofd’ raken deze uit het zicht. Met ‘Communities’ biedt YouTube een ruimte waar creators constant met hun fans in...

Nederlandse bedrijven en instellingen zijn het afgelopen jaar minder productief geworden. Het CBS meldt zelfs de grootste daling arbeidsproductiviteit in bijna vijftien jaar. Veel bedrijven nemen maatregelen om de productiviteit weer te verhogen*. De m...

Stel, er komt bij Asics een nieuwe marketingcampagne aan en aan jou wordt gevraagd welke creatieve insteek het merk het beste kan gebruiken, zodat het het sterkst groeit. Hoe zorg je ervoor dat de marketinginspanningen zich doorvertalen in daadwerkelij...

Je kunt er niet meer omheen: employee experience, oftewel EX. Het is de nieuwste loot aan de boom van de belevingsanalyse na UX en CX en de opvolger van employee engagement. Gaat EX de heilige graal worden, de gamechanger? Of is het de ultieme fuik? Va...