Location based marketing blog

De wereld verandert zó snel door alle technologische en maatschappelijke ontwikkelingen, dat het niet gek is dat onze mindset ook verandert. Accenture deed er voor de 17e keer onderzoek naar en komt ook dit jaar weer met de belangrijkste wereldwijde tr...

Al eens gehoord van Paleis Lofen in Utrecht? Dit is dé plek waar Utrecht stad is geworden. In dit artikel beschrijven we hoe een groep van 40 actieve en betrokken Utrechters aan de slag is gegaan, in de vorm van een community, om de erfgoedlocatie van ...

Wij verwachten dat het jaar 2024 een opwindend jaar gaat worden voor designtrends. Een jaar waarin digitale toegankelijkheid meer en meer de norm gaat worden en AI ons begrip en onze gebruikerservaringen opnieuw gaat definiëren. Waar duurzaamheid ook i...

Plan jij je content ver vooruit, of speel je liever in op het moment met een sterke socialmedia-post? In beide gevallen is het handig om met een contentplanning te werken. Hierin kun je vast vooruitkijken en belangrijke themadagen en inhaakmomenten not...

Vanaf november kun je een betaald abonnement aanschaffen bij Meta, voor Instagram en Facebook, om af te zijn van alle reclames op deze platformen. Zo’n abonnement zal een tientje per maand kosten. Waarom voert Meta deze abonnementsdienst in? En is het ...

Het is goed om soms even stil te staan, zodat je later weer harder kan rennen. Dat is zo in het leven en was ook zeker het geval in de wondere wereld van cryptovaluta. Het afgelopen jaar was misschien wel het saaiste jaar ooit. De prijzen bleven consta...

Veel B2B-marketeers wanen zich in een soort Matrix: B2B-marketing is ingericht op 100% rationele kopers, maar in werkelijkheid bestaan dat soort klanten natuurlijk niet. Hoe kun je er met storytelling voor zorgen dat je je B2B-marketing anders inricht?...