Location based marketing blog

Voor werkgerelateerde communicatie is e-mail nog altijd het meestgebruikte communicatiemiddel. Veel werkdagen beginnen dan ook met het opstarten van je computer, om vervolgens je mailbox te openen. Het is altijd een verrassing hoeveel mailtjes er dit k...

Microsoft Ads, voorheen ‘Bing Ads’, wordt vaak een beetje betiteld als tweede zoekmachine achter de nummer 1: Google. Mede daarom komt deze zoekmachine bij ondernemers niet snel in beeld. Dat biedt kansen! Want Microsoft Ads biedt zeker voo...

Op dit moment wordt er zowel in Nederland als in de Europese Unie volop gewerkt aan een nieuwe digitale infrastructuur. Er ligt nog niets definitief vast, dus je bent op tijd om als eerste te weten te komen wat er allemaal gaat gebeuren. Het is wel vee...

De tijd van hypertargeting is voorbij. Online advertentieplatforms zijn de laatste 2 jaar overgestapt naar artificial intelligence (AI). Dit komt onder meer door strengere privacyregels en het verdwijnen van targeting-opties op grond van anti-discrimin...

Bedrijven zien social media als belangrijkste middel om de merkbekendheid te vergroten. Daarbij wordt de inzet van social media alsmaar belangrijker. 52% van de bedrijven geeft aan dat door de huidige economische onzekerheid, de socials een belangrijke...

In een genetwerkte wereld is het van belang om altijd en overal verbonden te zijn met de omgeving. Intern met de werknemers en extern met zogenaamde stakeholders. In 2023 spelen nieuwe krachten hierin de hoofdrol, zoals verbondenheid, betrokkenheid en ...

Je zou denken dat het algoritme van TikTok bepaalt welke video’s viral gaan. Maar dat is niet het complete verhaal. Forbes meldt dat medewerkers van het entertainmentplatform met een druk op de knop video’s een groter bereik geven onder de noemer ‘heat...

Klanten hebben lage verwachtingen van chatbots. En, erger nog, daar worden ze steevast in bevestigd. Chatbots worden nog steeds minder serieus genomen dan ‘echte’ customer service. Toch wordt de chatbot uiteindelijk de norm. Maar hoe onders...

Wat zijn handige AI-tools voor contentmarketing? Ja, ja, ik weet het: het is een buzz en je LinkedIn-tijdlijn wordt er mee overspoeld deze dagen. ChatGPT heeft het zelfs tot buiten onze veilige marketingbubbel geschopt en is al geregeld in het nieuws g...