Location based marketing blog

Digitale technologie verandert razendsnel, om nog maar niet te spreken over de opmars van AI. Het doorvoeren van de digitale agenda kan niet snel genoeg gaan. Maar de resultaten vallen in de praktijk vaak tegen. Projecten verlopen moeizaam, stuiten op ...

Je hebt je website door Pagespeed Insights gehaald en krijgt van Google een rode score op mobiel en desktop, shit! Een trage website is niet fijn voor gebruikers en kan impact hebben op het aantal conversies. Wat moet je nu doen, moet die score naar 10...

Yes, daar is ‘ie dan! Hét artikel met de trends en ontwikkelingen over alles dat met arbeidsmarkt, woest aantrekkelijk werkgeverschap en radicaal recruitment te maken heeft voor 2024. Elk jaar in kwartaal 3 of 4 schrijf ik voor Frankwatching over...

You love them or you hate them: panels. Events hebben steeds vaker naast individuele sprekers ook panels ingepland op het programma. Lekker om naar te luisteren, als een soort live podcast. Maar dan ineens word je zelf gevraagd om deel te nemen aan een...

“Ik klik zelf eigenlijk nooit op hashtags, dus volgens mij hebben ze niet zoveel nut.” Herkenbare gedachte? Dan alvast tip één: klik juist op de hashtags die je onder je eigen post zet. Je wil op z’n minst weten of je in goed hashtag-gezelschap b...

Mensen en dieren hebben meer gemeen dan je denkt. Zo is, net als bij (veel) mensen, bij apen het aanzien bij soortgenoten een belangrijke factor. Yep, de wens om hogerop te komen hebben we geërfd van onze voorouders. Bij apen is er een drang tot hiërar...

ChatGPT, Bing en Bard zijn heel handig om te gebruiken. De komst van deze (en meer) AI-chatbots verandert de manier waarop we online naar informatie zoeken en hoe we beslissingen maken. Wat betekent dit voor de klantreis? En moet je je search-marketing...

Het Europees Parlement heeft afgelopen zomer de AI Act aangenomen. Deze Europese wet legt strenge regels op aan ontwikkelaars en gebruikers van AI om de rechten van Europese burgers te beschermen. Als Frankwatching-lezer is de kans reëel dat de AI Act ...

Zit jij regelmatig naar een knipperende cursor te kijken, omdat je werkelijk geen idee hebt waarover je content kunt maken? Je vindt dat je weer iets moet posten want consistency is key, maar hebt er geen puf voor. Dat moet toch makkelijker kunnen? In ...

We worden dagelijks overspoeld met marketingprikkels. Vaak zijn we deze na enkele seconden alweer vergeten of worden ze niet eens bewust waargenomen. Dat is ook niet zo vreemd, want het is onmogelijk om bij elke prikkel een bewuste beslissing te nemen...