Location based marketing blog

De Olympische Spelen, een evenement dat de wereld samenbrengt in een viering van sport en culturele uitwisseling. Duik mee in hoe bedrijven de waarden van de Olympische Spelen gebruiken om hun merk te versterken en zelf een topprestatie neer te zetten...

Groot nieuws: OpenAI komt met een zoekmachinefunctie, genaamd SearchGPT. De nieuwe functie zal toegevoegd worden aan ChatGPT en zal informatie van websites voor je kunnen lezen en samenvatten om een compleet antwoord te geven op jouw zoekvraag. Lang he...

De afgelopen jaren is marketing aanzienlijk geavanceerder geworden door vergaande digitalisering en een constante stroom van nieuwe tools en technieken. Dat is goed nieuws. Tegelijkertijd moeten we beseffen dat veel van de nieuwste marketingtechnieken ...

Er zijn verschillende manieren om te bepalen hoe jouw berichten op social media gepresteerd hebben. Het aantal weergaven, de CTR (Click Through Rate), de interactiefrequentie… Maar welke statistiek geeft nou het beste het succes van jouw posts weer? De...

Google heeft al ruim een jaar geëxperimenteerd met de Search Generative Experience (SGE), waarbij generatieve AI werd gebruikt in de zoekresultaten. Inmiddels is deze feature vanaf 14 mei 2024 (datum van de Google-conferentie I/O) in de Verenigde State...

Een unified commerce (UC)-benadering is steeds belangrijker voor het inrichten van je customer journey. UC ondersteunt de consument die tegenwoordig voortdurend switcht tussen online en offline kanalen om een aankoop te doen. Vanuit die benadering rich...

Het uitfaseren van cookies door Google zou worden uitgesteld tot 2025. Maar afgelopen maandagavond kwam het nieuws: Google gaat cookies helemaal niet uitfaseren. Het is een belangrijke beleidswijziging waar veel partijen vraagtekens bij zetten. Het is ...

Het uitfaseren van cookies door Google zou worden uitgesteld tot 2025. Maar afgelopen maandagavond kwam het nieuws: Google gaat cookies helemaal niet uitfaseren. Het is een belangrijke beleidswijziging waar veel partijen vraagtekens bij zetten. Het is ...

Als creatieveling geeft niets zoveel energie dan het moment waarop een idee vonkt. Die eerste flits van inspiratie kan voelen als een bliksemschicht. Plotseling en krachtig. Maar hoe verander je dat initiële vuurtje in een volwaardig, vlammend artikel?...

Met een bepaald type content produceren red je het tegenwoordig gewoon niet meer, want dat kan AI immers ook. Als contentspecialist ben je, of word je de nieuwe (hoofd)redacteur van je organisatie en zet je AI op een slimme manier in. Ik maak de vergel...