Location based marketing blog

In de afgelopen jaren hebben we een ongekende versnelling gezien in de ontwikkeling van kunstmatige intelligentie (AI). Maar recentelijk zijn er signalen dat deze razendsnelle vooruitgang aan het vertragen is. Dit betekent niet dat de ontwikkeling van ...

De zomer is in volle gang. Een perfect moment voor een recap over content en contentmarketing in 2024 (tot nu toe). Want er is in korte tijd veel gebeurd. Van de lancering van nieuwe én vernieuwde generatieve AI-tools tot de opkomst van storytelling-tr...

Sommigen van ons stellen zich AI voor als een monster dat om zich heen grijpt en al onze banen afpakt, terwijl we reddeloos omhoog staren naar wie ons komt helpen. Laten we het eens van een andere kant bekijken: AI kan je werk ontzettend veel leuker ma...

AI-tools toepassen in je werk is misschien even wennen en vraagt soms een andere denk- en werkwijze dan voorheen. Maar inmiddels gebruikt de grote meerderheid (72%) van de Nederlandse marcom-professionals artificial intelligence op de werkvloer. En dat...

De Olympische Spelen, een evenement dat de wereld samenbrengt in een viering van sport en culturele uitwisseling. Duik mee in hoe bedrijven de waarden van de Olympische Spelen gebruiken om hun merk te versterken en zelf een topprestatie neer te zetten...

Groot nieuws: OpenAI komt met een zoekmachinefunctie, genaamd SearchGPT. De nieuwe functie zal toegevoegd worden aan ChatGPT en zal informatie van websites voor je kunnen lezen en samenvatten om een compleet antwoord te geven op jouw zoekvraag. Lang he...

De afgelopen jaren is marketing aanzienlijk geavanceerder geworden door vergaande digitalisering en een constante stroom van nieuwe tools en technieken. Dat is goed nieuws. Tegelijkertijd moeten we beseffen dat veel van de nieuwste marketingtechnieken ...

Er zijn verschillende manieren om te bepalen hoe jouw berichten op social media gepresteerd hebben. Het aantal weergaven, de CTR (Click Through Rate), de interactiefrequentie… Maar welke statistiek geeft nou het beste het succes van jouw posts weer? De...

Google heeft al ruim een jaar geëxperimenteerd met de Search Generative Experience (SGE), waarbij generatieve AI werd gebruikt in de zoekresultaten. Inmiddels is deze feature vanaf 14 mei 2024 (datum van de Google-conferentie I/O) in de Verenigde State...

Een unified commerce (UC)-benadering is steeds belangrijker voor het inrichten van je customer journey. UC ondersteunt de consument die tegenwoordig voortdurend switcht tussen online en offline kanalen om een aankoop te doen. Vanuit die benadering rich...